G: Pidätkö SINÄ suihinotosta? Ja MIEHET..

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ooh nyt tulee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä jos sun vaimos/naises/tyttöystäväs ei niinkään välittäs vaikka sä pidät?
Pidän. Vaimo juuri äsken otti minulta sohvalla suihin ennen kuin tulin salaa tänne hänen kannettavalleen häiriköimään.

^^ Niinpä, ja miksi se on englannin kielessä blowjob, vaikka siinä enimmäkseen imetään eikä niinkään puhalleta?

Ja sitten vastauksena ap:n kysymykseen, en halua antaa suuhoitoa. Onneksi se ei ole miehelle ongelma, ja hän kyllä mielellään "hoitelee" minut. :heart:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:
^ Niinpä, ja miksi se on englannin kielessä blowjob, vaikka siinä käsittääkseni kyllä imetään eikä niinkään puhalleta?

Ja sitten vastauksena ap:n kysymykseen, en halua antaa suuhoitoa. Onneksi se ei ole miehelle ongelma, ja hän kyllä mielellään "hoitelee" minut. :heart:
miksi et halua?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:
^ Niinpä, ja miksi se on englannin kielessä blowjob, vaikka siinä käsittääkseni kyllä imetään eikä niinkään puhalleta?

miksi et halua?
En mäkään halua. Ällöttävää, en voi sille mitään. Vaikka miehellä hyvä hygienia. Se touhutippojen ja sperman maku - yyyyyyyhhhh miten oksettavaa. :x !

voeras
Alkuperäinen kirjoittaja herrasmies:
Itse tietenkin pidän siitä, vaimo ei ole innostunut. Kaikkea ei voi elämässä saada, eikä tuo riitä minulle syyksi erota.
Jos sä olet oikeasti mies niin kysyn sulta semmosta kun mun mies tykkäisi siitä hommasta kovastikin, mutten mä niinkään välitä, mutta teen miehen mieliksi.
Toisinaan iskee sellainen vaihe päälle että itse ehdotan, mutta harvoin ja mä olen miettinyt et mitähän mun mies tuumaa noin pidemmän päälle kuin kuitenkin niin kovin tykkää eikä vaimo innostukaan..

thaikku
Kaks kertaa on tuon takia menny suominainen vaihtoon. Nyt on viisi vuotta ollut thaikku, joka tykkää imeä. Ja on tiukempi alapäästäkin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja thaikku:
Kaks kertaa on tuon takia menny suominainen vaihtoon. Nyt on viisi vuotta ollut thaikku, joka tykkää imeä. Ja on tiukempi alapäästäkin.
:LOL: On sulla naisen valintakriteerit. Tosi syvällistä, niinku varmaan teidän suhdekin :)

herrasmies
Alkuperäinen kirjoittaja voeras:
Itse tietenkin pidän siitä, vaimo ei ole innostunut. Kaikkea ei voi elämässä saada, eikä tuo riitä minulle syyksi erota.
Jos sä olet oikeasti mies niin kysyn sulta semmosta kun mun mies tykkäisi siitä hommasta kovastikin, mutten mä niinkään välitä, mutta teen miehen mieliksi.
Toisinaan iskee sellainen vaihe päälle että itse ehdotan, mutta harvoin ja mä olen miettinyt et mitähän mun mies tuumaa noin pidemmän päälle kuin kuitenkin niin kovin tykkää eikä vaimo innostukaan..
Ei teillä sitten ole puhetta siitä tullut? Jonkun kerran minäkin kysyin, mutta kun vaimo ei tykkää niin ei. Joskus humalassa innostuu. Eipä se itselle ainakaan mikään erokysymys ole.

Alkuperäinen kirjoittaja thaikku:
Sika! Mitä tulet tänne kirjoittelemaan tuollaisia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja voeras:
Ei teillä sitten ole puhetta siitä tullut? Jonkun kerran minäkin kysyin, mutta kun vaimo ei tykkää niin ei. Joskus humalassa innostuu. Eipä se itselle ainakaan mikään erokysymys ole.
Ollaan kyllä puhuttu. Ja mies on kyllä pettynyt jos en haluakkaan pitkän tauon jälkeen. Ei tarkoituksella näytä sitä, mutta mä huomaan ja mua se harmittaa.
Miehen mieliksi olen kyllä tehnyt, koska musta kuitenkin siinä mielessä kiva tehdä toiselle jotain mistä toinen todella nauttiin (oli se nyt sitten vaikka suuhoidon muodossa :D )

Yhteistyössä