G: Pidätkö SINÄ suihinotosta? Ja MIEHET..

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
juup
Tykkään kovasti suihinotosta, yleensä toimii esileikkinä, mut otan kyllä loppuunkin asti toisinaan:) Mä en ole ikinä tykänny siitä että mua nuollaan. onneksi saan aina yhdynnässä ja lisäksi on näppäräsorminen mies:)

am
Tykkään ja tykkään. Olis aika epäreilua jos mies vain nuolisi mut sit mä en ottais suihin.. Mun mielestä. Ja tuossa joku kirjoitti, et miehen vehkeet haisee ja siellä on jotain talia! Siis WTF!?!? Mun miehen vehkeet ei haise eikä niissä oo mitään mönjiä koska SE PESEE KALUNSA HYVIN JOKA PÄIVÄ PARI KERTAA! Herra siunaa ku jotku ei pidä hygieniastaan huolta...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Sitä talia kutsutaan sissijuustoksi ja se on huonon alapäähygienian merkki.

Käytännön syistä on oraalinen seksi jäänyt vähiin saavana osapuolena. Harva nainen saa suutaan tarpeeksi auki.
just just.. itseluottamusta löytyy....

..
tykkäisin ottaa suihin, mut oon niin huono siinä ettei mies tuu ja joutuu lutkuttaa monta tuntia :l ni en sit ota ollenkaa prkl. ku ei voi sanoa mitä teen väärin ja mitä pitäs tehä paremmi. oma mokansa. no ei sillä, eipä sitte sekää mua. fine fucking fine.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja irri:
Hyi yäk mitä hommaa. Meillä ei tehdä puolin eikä toisin. Mä en halua että mua imetään enkä todellakaan ime miestä. Oksettavaa hommaa.
Ootko kokeillut? :D
Kokeiltu on. Ei oo mua varten. Mies varmaan välillä tykkäisi että imisin, mutta en vaan voi, on niin ällöä hommaa mun mielestä...

Yhteistyössä