Ja ketjun aihe oli :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Niin joo. Mä ajattelin vaan noita alapään reikiä .
Ei olisi eka kerta, jos täällä aiheesta eksytään.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ja ketjun aihe oli :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Niin joo. Mä ajattelin vaan noita alapään reikiä .
Eipä niin, olet oikeassa. Mutta ihmettelen siis miten et laskeut suuta mukaan, kun aihe oli tämäAlkuperäinen kirjoittaja Lode84:Ei olisi eka kerta, jos täällä aiheesta eksytään.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ja ketjun aihe oli :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Niin joo. Mä ajattelin vaan noita alapään reikiä .
Mulla on vaan alapää tänään mielessä. Vaikka suihinotosta diggaankin.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Eipä niin, olet oikeassa. Mutta ihmettelen siis miten et laskeut suuta mukaan, kun aihe oli tämä
Annoitko?Alkuperäinen kirjoittaja anna mulle piiskaa:Ausseissa sanotaan muuten give heads.
Muistaako pestä esinahan alta?Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Joo, en minäkään mitään talisia mulkkuja lutkuttaisi :snotty: . Onneksi mies käy suihkussa päivittäin, niin tuota ongelmaa ei ole.
Totta kai. Mun mies on perusteellinen kaikin puolin...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muistaako pestä esinahan alta?Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Joo, en minäkään mitään talisia mulkkuja lutkuttaisi :snotty: . Onneksi mies käy suihkussa päivittäin, niin tuota ongelmaa ei ole.
just just.. itseluottamusta löytyy....Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:Sitä talia kutsutaan sissijuustoksi ja se on huonon alapäähygienian merkki.
Käytännön syistä on oraalinen seksi jäänyt vähiin saavana osapuolena. Harva nainen saa suutaan tarpeeksi auki.
Pidä kuule nuo harhaluulosi vain omana tietonasi.Alkuperäinen kirjoittaja Voin olla väärässä:Scarlett.
Mä oisin yllättynyt jos sä pitäsit suihinotosta. Susta saa sellasen mielikuvan (!), että olet tiukkis ja nipo monessa asiassa.
Ootko kokeillut?Alkuperäinen kirjoittaja irri:Hyi yäk mitä hommaa. Meillä ei tehdä puolin eikä toisin. Mä en halua että mua imetään enkä todellakaan ime miestä. Oksettavaa hommaa.
Kokeiltu on. Ei oo mua varten. Mies varmaan välillä tykkäisi että imisin, mutta en vaan voi, on niin ällöä hommaa mun mielestä...Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Ootko kokeillut?Alkuperäinen kirjoittaja irri:Hyi yäk mitä hommaa. Meillä ei tehdä puolin eikä toisin. Mä en halua että mua imetään enkä todellakaan ime miestä. Oksettavaa hommaa.