Hohhoijaa taas.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ilmankos sinulla ei ole miestä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:En tykkää.
Hohhoijaa taas.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ilmankos sinulla ei ole miestä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:En tykkää.
Mamut vie meidän miehet!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja :Sika! Mitä tulet tänne kirjoittelemaan tuollaisia.Alkuperäinen kirjoittaja thaikku:Kaks kertaa on tuon takia menny suominainen vaihtoon. Nyt on viisi vuotta ollut thaikku, joka tykkää imeä. Ja on tiukempi alapäästäkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä jos sun vaimos/naises/tyttöystäväs ei niinkään välittäs vaikka sä pidät?
Vaihda jo ihmeessä uuteen, jos on jo viisi vuotta "ajettu".Alkuperäinen kirjoittaja thaikku:Nyt on viisi vuotta ollut thaikku, joka tykkää imeä. Ja on tiukempi alapäästäkin.
Mä oon aatellu et oon ainoita tän kammoni kanssa. Mua kuvottaa kans se sperman / touhutippojen maku, ja ajatus siitä, et se tulee kusputkesta. Ja mies kyllä kuuraa vehkeensä huolella, ei oo siitä kiinni. YäkällöAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En mäkään halua. Ällöttävää, en voi sille mitään. Vaikka miehellä hyvä hygienia. Se touhutippojen ja sperman maku - yyyyyyyhhhh miten oksettavaa. :x !Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi et halua?Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:^ Niinpä, ja miksi se on englannin kielessä blowjob, vaikka siinä käsittääkseni kyllä imetään eikä niinkään puhalleta?
Ja sitten vastauksena ap:n kysymykseen, en halua antaa suuhoitoa. Onneksi se ei ole miehelle ongelma, ja hän kyllä mielellään "hoitelee" minut. :heart:
peesailen kaikkea.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Itse pidän suuseksistä niin antavana kuin saavana osapuolena
Ja aina kun meillä on seksiä, suuseksi kuuluu siihen. Joskus otan mieheltäni poskeen ihan muuten vain Minusta suihinotto on ihanaa. Rakastan mieheni kalua.
Tuskin oot läheskään ainoa. Yleensä ihmiset ei vaan mainosta tällaista inhoa suureen ääneen, ikäänkuin se ois jotenkin epänormaalia. Musta ei oo. Mua myös ällöttää ajatuskin...Alkuperäinen kirjoittaja :/:Mä oon aatellu et oon ainoita tän kammoni kanssa. Mua kuvottaa kans se sperman / touhutippojen maku, ja ajatus siitä, et se tulee kusputkesta. Ja mies kyllä kuuraa vehkeensä huolella, ei oo siitä kiinni. YäkällöAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En mäkään halua. Ällöttävää, en voi sille mitään. Vaikka miehellä hyvä hygienia. Se touhutippojen ja sperman maku - yyyyyyyhhhh miten oksettavaa. :x !Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi et halua?Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:^ Niinpä, ja miksi se on englannin kielessä blowjob, vaikka siinä käsittääkseni kyllä imetään eikä niinkään puhalleta?
Ja sitten vastauksena ap:n kysymykseen, en halua antaa suuhoitoa. Onneksi se ei ole miehelle ongelma, ja hän kyllä mielellään "hoitelee" minut. :heart:
Suikkiinootto on ihanaaAlkuperäinen kirjoittaja oksettavaa:Tuskin oot läheskään ainoa. Yleensä ihmiset ei vaan mainosta tällaista inhoa suureen ääneen, ikäänkuin se ois jotenkin epänormaalia. Musta ei oo. Mua myös ällöttää ajatuskin...Alkuperäinen kirjoittaja :/:Mä oon aatellu et oon ainoita tän kammoni kanssa. Mua kuvottaa kans se sperman / touhutippojen maku, ja ajatus siitä, et se tulee kusputkesta. Ja mies kyllä kuuraa vehkeensä huolella, ei oo siitä kiinni. YäkällöAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En mäkään halua. Ällöttävää, en voi sille mitään. Vaikka miehellä hyvä hygienia. Se touhutippojen ja sperman maku - yyyyyyyhhhh miten oksettavaa. :x !Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi et halua?Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:^ Niinpä, ja miksi se on englannin kielessä blowjob, vaikka siinä käsittääkseni kyllä imetään eikä niinkään puhalleta?
No sepä juuri. Touhutipat, sperma ja smegma eli esinahkatali..hrr..pelkkä ajatuskin on epämiellyttävä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En mäkään halua. Ällöttävää, en voi sille mitään. Vaikka miehellä hyvä hygienia. Se touhutippojen ja sperman maku - yyyyyyyhhhh miten oksettavaa. :x !Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi et halua?Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:^ Niinpä, ja miksi se on englannin kielessä blowjob, vaikka siinä käsittääkseni kyllä imetään eikä niinkään puhalleta?
ihan kuin minä Yök! Joskus ihan ok, mut muuten YÖK! :xAlkuperäinen kirjoittaja vieras:En mäkään halua. Ällöttävää, en voi sille mitään. Vaikka miehellä hyvä hygienia. Se touhutippojen ja sperman maku - yyyyyyyhhhh miten oksettavaa. :x !Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi et halua?Alkuperäinen kirjoittaja Neiti X:^ Niinpä, ja miksi se on englannin kielessä blowjob, vaikka siinä käsittääkseni kyllä imetään eikä niinkään puhalleta?
Sama täällä Meillä kyllä käydään pesulla joten alapäät ei haise ja ovat ihan puhtaat näitä juttuja harrastellessa..Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Tykkään antaa ja saada.
Ei mikään ihme että oot niin nipi ja tiukkis!Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Hohhoijaa taas.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ilmankos sinulla ei ole miestä.Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:En tykkää.
Onko hänen nimi Mii Suk?Alkuperäinen kirjoittaja thaikku:Kaks kertaa on tuon takia menny suominainen vaihtoon. Nyt on viisi vuotta ollut thaikku, joka tykkää imeä. Ja on tiukempi alapäästäkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä jos sun vaimos/naises/tyttöystäväs ei niinkään välittäs vaikka sä pidät?
Näin myös.Alkuperäinen kirjoittaja sebuni:peesi tähänAlkuperäinen kirjoittaja sleepless:Tykkään antaa ja saada.