Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ääh--ei tommosia pitsajuttuja. |O
Miul ei oo ku vettä mukissa :/
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ääh--ei tommosia pitsajuttuja. |O
Miul ei oo ku vettä mukissa :/
No yleensä kaikilla muilla on ollut jotain ihania herkkuja ja mulla ei mitään! |O Kerrankin näin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni ja tyllerö:Lautasella ruis-mustikka kääräriä ja lasissa maitoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä jo hetken ajattelin et oon ainut kellä jotain alkoholipitoista lasissa!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä jo hetken ajattelin et oon ainut kellä jotain alkoholipitoista lasissa!![]()
Mulla olis yks olut kyllä tuolla jääkaapissa..Oon tässä arponut, että juonko vai en![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä jo hetken ajattelin et oon ainut kellä jotain alkoholipitoista lasissa!![]()
Mulla olis yks olut kyllä tuolla jääkaapissa..Oon tässä arponut, että juonko vai en![]()
OTA OTA! :attn: