G:Parisuhteenne lujuusluokitus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselen vaan

Vieras
Tuosta ikäero-pariskunnan kysymyksistä tuli mieleen...Kun täällä tuntuu olevan varsin sopusuhtaisen ikäeron pareja, vastatkaas rehellisesti seuraavaan:

Minkä syyn vuoksi jättäisit miehesi tai pettäisit?

1. Jos tästä hetkestä eteenpäin ikinä ei miehelläsi olisi enää erektiota

2. Jos hän loukkaantuisi/sairastuisi vakavasti ja joutuisit hoitamaan 24h

3. Jos hänelle tulisi vakava mielenterveysongelma, en tarkoita masennusta tms. vaan ns. sekoaisi päästään (voiko tän nätisti sanoa..)

4. Joku muu vastaava fyysinen psyykkinen ongelma, mikä?

No ei noista yksikään syy olisi vielä semmoinen, että automaattisesti olisi ero tai pettämään lähteminen. Se on sitten eri asia, miten käytännössä elämä menisi. Esim. jos ei koskaan saisi seksiä millään muotoa kun miehellä ei seiso, niin en mä voisi sellaisessa suhteessa elää. Eli jos siis mies kieltäytyisi kaikesta muustakin seksuaalisesta niin ei onnaisi. Sitten pitäisi miettiä että erotaanko vai saanko mä hakea tyydytyksen muualta. Sama noissa loukkaantumisissa/sairastumisissa/mielenterveysongelmissa. Jos itse persoona muuten pysyisi suunnilleen samana ja yhteiselo olisi hyvää ja palkitsevaa henkisesti vaikka olisikin rankkaa, niin varmaan jatkaisin, mutta jos miehestä tulisi katkera, sulkeutunut, masentunut, syyttäisi minua/yhteiskuntaa tms. omasta tilastaan niin varmasti lopulta tulisi ero. Mutta jos mies olisi iloinen ja elämänmyönteinen, niin ei joku pyörätuoli tai lääkitys yhteiseloa estäisi.

Pettäisi en ikinä! Mutta nuo seksielämän vaikeudet pitäisi selvittää muuten. Eli jos ei seksiä saisi mieheltä, niin olisiko sitten lupa järjestää asia muuten. Kokonaan ilman seksiä - en vaan rehellisesti usko että voisin olla.

Jos me ei enää oltaisi onnellisia yhdessä, ja haluttaisiin erota. En mä tiedä, mistä sellainen voi tulla. Ei mistään välttämättä, ja voi taas olla että kaikesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyselen vaan:
Tuosta ikäero-pariskunnan kysymyksistä tuli mieleen...Kun täällä tuntuu olevan varsin sopusuhtaisen ikäeron pareja, vastatkaas rehellisesti seuraavaan:

Minkä syyn vuoksi jättäisit miehesi tai pettäisit?

1. Jos tästä hetkestä eteenpäin ikinä ei miehelläsi olisi enää erektiota

2. Jos hän loukkaantuisi/sairastuisi vakavasti ja joutuisit hoitamaan 24h

3. Jos hänelle tulisi vakava mielenterveysongelma, en tarkoita masennusta tms. vaan ns. sekoaisi päästään (voiko tän nätisti sanoa..)

4. Joku muu vastaava fyysinen psyykkinen ongelma, mikä?

3. Jos mies sairastus skitsofreniaan tma, en tiedä, pystysinkö enään olee hänen kanssaan. Eksä nimittäin sairasta ja se oli elämäni yksi kauheimmista ajanjaksoista. Ei vaan se sairaus, vaan se, miten ihminen muuttuu sen seurauksena

Yhteistyössä