G: parhaimmat yllärit suklaamunissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
mä en pidä kasattavista yhtään, mut hahmot millä voi leikkiä on mielestäni parhaita. esim mun ollessa pieni sai kindereistä kilpikonnia (pystyi kerään koko sarjan :D ) ja niillä sit leikittiin. rakennettiin niille talot jne.

Äitini just löysi jostain varastonpohjalta pussillisen noita mun aikanaan saamia kilppareita, norsuja, tonttuja, leijonia, krokotiileja sekä smurffeja joita on saatu jostain munista joskus 80-luvun alkupuolella, nyt ne otukset asustelee tyttöni nukkekodissa.
Koottavat ei kestä leikkimistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Hei onko missään munissa enää koruja sisältönä? ...muistatteko kun oltiin pieniä ja niissä oli sormuksia ja avaimenperiä? Onko sellaisia enää missään (vai onko ne todettu liian vaarallisiksi/kestämättömiksi tms.)? =)

Prinsessamunissa on koruja mutta ne ei kestä yhtään käyttöä,tai ainakin meidän prinsessalta hajonnut kaikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruunaperhonen:
Äitini just löysi jostain varastonpohjalta pussillisen noita mun aikanaan saamia kilppareita, norsuja, tonttuja, leijonia, krokotiileja sekä smurffeja joita on saatu jostain munista joskus 80-luvun alkupuolella, nyt ne otukset asustelee tyttöni nukkekodissa.
Koottavat ei kestä leikkimistä.

meillä on kerätty aikoinaan kans kilpparit, krokot, virtahevot ja leijonat.. muita en muista. osa on ainakin lasten leikeissä mummolassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruunaperhonen:
Hei onko missään munissa enää koruja sisältönä? ...muistatteko kun oltiin pieniä ja niissä oli sormuksia ja avaimenperiä? Onko sellaisia enää missään (vai onko ne todettu liian vaarallisiksi/kestämättömiksi tms.)? =)

Prinsessamunissa on koruja mutta ne ei kestä yhtään käyttöä,tai ainakin meidän prinsessalta hajonnut kaikki.

ok kiitos. ..pitää silti koittaa löytää tälle melkein kolmikymppiselle rinsessalle jostain (nostalgian vuoksi) prinsessamuna. :D Ei ne kestäneet silloin lapsenakaan, mut silti ne oli musta aina parhaita yllätyksiä. :D

Mä kans oon kaipaillut niitä sormuksia ja kaulakoruja noihin suklaamuniin. Onkohan missään enään niitä? Aika kultaa muistot, mut ne korut oli ihania.

Yhteistyössä