G: Parhaat hanskat lapsilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hanskojen osto edessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kurarukkaset.

on kokeiltu, emil&ida, aivan surkeet läpi heti uutena märät ja kylmätkin viel
lassietec, kesti uutena noin 2kk käytön vallan mainiosti
lassie, kestää, muttei vettä, lämpimät.
reimatec, ylihintaiset, kesti kuten lassietec, vähän kylmemmät.

rukan kurarukkaset menee rikki max 5käytökerran jälkeen, parhaat on ollu tokmannin merkittömät rukkaset ja alle lapaset.

Reimatec on mun mielestä ennen ollut tosi hyvä, mutta tänä talvena meni kolmet tai siis kahdet rikki, yhdet oli vielä ehjät kun talvisäiliön ne.
Nyt ostin kokeeksi tähti Jonathan välikausi hanskat ja ne on kestäny jo kolmatta viikkoa =) ja siis kuivana on pysytty

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
kurarukkaset.

rukan kurarukkaset menee rikki max 5käytökerran jälkeen, parhaat on ollu tokmannin merkittömät rukkaset ja alle lapaset.

peesi tolle,meilläkin tarjoustalon halpakurarukkasia,just oli 2e pari tarjouksessa ja kävin ostamas useemmat.ei harmita ku menee rikki,tosin viime syksynä ei menny yhetkään.

Meil on jotku lassien olisko suprafillit... on ollut meillä ok, kuivana on kädet pysyny ja hanskat ehjinä. Yhet reimatecit on ollu ja ne meni tosi nopeesti rikki.
Halpis kurahanskat on kanssa jees, vuorella ja ilman! Alle voi sit laittaa säähän sopivat hanskat.

Alkuperäinen kirjoittaja Rafaela:
Meil on jotku lassien olisko suprafillit... on ollut meillä ok, kuivana on kädet pysyny ja hanskat ehjinä. Yhet reimatecit on ollu ja ne meni tosi nopeesti rikki.
Halpis kurahanskat on kanssa jees, vuorella ja ilman! Alle voi sit laittaa säähän sopivat hanskat.

meillä noi suprafillit on kivat mut ei vaan hengitä yhtään ku ovat sitä kurakangasta ni lapsen käsi hikoo nii paljo et hanska märkä.

gore-texit on olleet ainoat, jotka ovat kauan pysyneet vedenpitävinä. Kurarukkaset hajoavat turhan helposti jostain peukalon päästä, reimatecit hajoaa ihmeen nopeaan myös.

mä päädyin tänä vuonna ostaan lassien välikausirukkaset kuivemmille ilmoille ja sit pisaran kurarukkaset märillä ilmoille.
kun missään muissa en löytänyt vaihtoehtona kirkkaanpunaista!

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
kurarukkaset.

Minä kyllä olen palauttanut nopeasti rikki menneet Rukan tuotteet takaisin ja saanut ihan uudet tilalle.

Meiltä löytyy Rukan kurarukkasia, Lassieta, Lenneä ja Reimatec:iä. Kai vielä jotain muutakin. Mulla ei ole yhtään hajua mikä on paras. Osassa on vuori ja osassa ei. Rukkanen valitaan kelin mukaan ja jos se kastuu tai likastuu törkeästi, otan seuraavan kaapista. Minulle pääasia on, että vaihtohanskoja on paljon...

Ihan ykköset,tänä vuonna hommattu Jonathanin vedenpitävät hanskat!!
On tosi pehmeetä kangasta ja pitää tosi hyvin vettä.

No,käytetty vasta 3 viikkoa mutta vaikuttaa erittäin hyviltä,hinta tais olla alle 10 eeroa.

Musta Reimatecillä on tosi isoja ne koot.Näissä 3 veellä ne pienimmät ja on todella sopivat käteen.

jonathan tähti jotka tteipattu, ja tavalliset jotka ei teipattu on meidän suosikki... poika hikoo käsistään. ja tavallisia lassien talvihanskoja myös...

eli suosikki jonathan.

Meillä oli Rasavilin kintaat talvelle ja oli ihan huiput, nyt on ollut jotkut halpis välikausihanskat ja pitänyt ihan hyin vettä ja kädetkin lämpöisenä, kurakintaat meillä on aina vuotanut, oli sitten minkälaiset vaan!!

Reimatecit on meillä todettu parhaiksi. Herra saanut jopa kurarukkasissa jo tänä keväänä alla olleet lapaset märiksi (kuravettä valuivat), Reimateceissä aina ollut kuivat kädet.

Lisäksi riittävän pitkät varret, ettei valu alaspäin ja se kiristystarra ranteen kohdalla.

Ja kestäneetkin ovat, esim. talvihanskat oli meillä nyt toista talvea, ja edelleen kunnossa, toki karheutuneet olivat. Nyt myös yhdet välikausihanskat lähteneet nyt toiseen kevääseensä (eli kevään ja syksyn jo käytetty) ja ovat vielä kuin uudet.

Yhteistyössä