Jos puolisoa ei saa valita, niin kuka on paras ystäväsi?
apollo 05.08.2011 #13 Mulla on paras ystävä mutta nimeä en tässä kerro ettei tunnista ja en tiedä edes oonko mä sille paras ystävä...
Mulla on paras ystävä mutta nimeä en tässä kerro ettei tunnista ja en tiedä edes oonko mä sille paras ystävä...
"Vilukissa" 05.08.2011 #17 Elina :heart: - mä olisin ilman häntä elämässäni niin pulassa, niin totaalisen pulassa....minua on siunattu maanpäällisellä enkelillä :heart:...bless you!
Elina :heart: - mä olisin ilman häntä elämässäni niin pulassa, niin totaalisen pulassa....minua on siunattu maanpäällisellä enkelillä :heart:...bless you!
tytsi-89 05.08.2011 #22 En tykkää enkä osaa laittaa ystäviäni tärkeysjärjestykseen. Mulla on monta hyvää ystävää. Reactions: BootyPeppi
Anatolia 06.08.2011 #24 Mulla ei ole parasta ystävää, on 5 ihmistä jotka on niitä parhaita ystäviä. Mutta jos yksi nimi pitää mainita, niin sanon vaikka Katja.
Mulla ei ole parasta ystävää, on 5 ihmistä jotka on niitä parhaita ystäviä. Mutta jos yksi nimi pitää mainita, niin sanon vaikka Katja.