G: Parasta päivässsäsi?

Oli jotenkin hellyttävää, kun mies tuli kaupungilta asioilta ja hänellä oli mukanaan jokaiselle talon naiselle jotain.

Minä sain Cupsolo-kapselitelineen, esikoinen leikkipuhelimen pienellä laukulla, ja kuopus kyplyleluja :')

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Kyllä se taisi olla hikilenkki kera kaverin ja koirien (4kpl.)
Mentiin montulle ja "pojat" rallatteli siellä sydämensä kyllyydestä ja itse sai sopivasti liikuntaa ja tietty juttuseuraa. :D

Tässä päivässä oli paljon hyvää..:D
Oli kivan syksyinen, mutta sateeton sää, joten oli mukava kävellä kouluun ja takas. Pojan kanssa tanssittiin villisti Fröbelin palikoiden tahdissa ja riehuttiin muutenki.. Kauppareissulla näin lonkkaleikkauksessa käynyttä naapuria ja oli kuulemma leikkaus onnistunut ongelmitta ja toipuminen hyvässä vauhdissa + vanhat kivut poissa. Siitäkin tuli hyvä mieli. Ja kohta saa vielä lämpimiä sämpylöitä suoraan uunista :p

äitin omaa aikaa
Vaikka päivä olikin ihana vauvan ja miehen kanssa, niin silti tää hetki illasta kun saa ihan omaa aikaa vain itselleen <3 Jaksaa taas paremmin huomenna leikkiä lapsen kanssa ja nauttia elämästä :)

OI. Tänään oli loistopäivä, vaikea valita sitä parasta. =)

Ensin parasta oli se, että sain yksin korvamerkittyä kaikki karitsat.
Sitten parasta oli jo se, että sain kirjoitettua ensimmäisen vastauksen tarjouspyyntöön.
Sen jälkeen parasta oli, kun sai hakea onnesta säteilevän pikkutytön hoidosta. Sillä on "poikakaveri". "((Me leikittiin merirosvoa.))" se kuiskutti mulle ihan salaa. :D
Sitten parasta oli aivan mielettömän hauska, luova ja energinen ohjaussessio uudelle ryhmälle.
Sen jälkeen oli ihan parasta päivässä se, kun tuli kotiin hurjassa jälkihehkussa ja eteisessä odotti uusi arkkupakastin.
Nyt parasta tässä päivässä on se, kun koko perhe nukkuu ympärillä, mua kolottaa joka paikasta, väsyttää eikä malta nukkua ja mulla on yksi Stratos-suklaa odottamassa säänsuojaan pääsyä.

Oijoi, ihana elämä. :heart:

Ja kiva ketju. =)

Yhteistyössä