G: Paras vaippamerkki/vaippamalli tms

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

ss

Vieras
Mikä on mielestänne paras vaippamerkki tms? Meillä on ollut nyt käytössä pampersin active fit ja jumankekka on joka päivä tursunnut kakat lahkeensuusta tällä viikolla... en taida ostaa enää noita...
 
Meillä käy oikeastaan kaikki merkit. Kakkaa ei tosin ole tullut kuin pari kertaa niin paljon että selkää pitkin ylös. Liberot on mun mielestä mukavia käyttää ja saa niitä pupumerkkejä.
 

Yhteistyössä