Nyt sitten näin,kun tuolla noista WWW tuotteista oli huonoja kokemuksia,niin mikä on sitten osoittanutunut niin hyväksi että siitä ette luovu,ja mille hiuksille?
Samoin. Ja Goldwellin hiuksiin jätettävä hoitoaine, se on taivaallisen ihanaa!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tigin tuotteet.
Siis maksaako per pullo 39e vai shampoo ja hoitoaine yhteensä 39e?Alkuperäinen kirjoittaja olg:Ne www:t on kyllä tosi huonoja.TIGIT on parhaimpia iso pumppupullo shamppoo ja hoitoaine maksaa 39e.mutta on todella riittoisia(ei tartte koko ajan ostaa lisaa) On kyllä tosi hoitavia...
per pullo, jos puhutaan niistä isoista. normaalikokoiset 20-25e / kplAlkuperäinen kirjoittaja Kylmä ämmä:Siis maksaako per pullo 39e vai shampoo ja hoitoaine yhteensä 39e?Alkuperäinen kirjoittaja olg:Ne www:t on kyllä tosi huonoja.TIGIT on parhaimpia iso pumppupullo shamppoo ja hoitoaine maksaa 39e.mutta on todella riittoisia(ei tartte koko ajan ostaa lisaa) On kyllä tosi hoitavia...
no sit se on jo tarjous. monesti on myös kappalehinta tuo. riippuu mistä ne bongaa.Alkuperäinen kirjoittaja olg:Yhteensä.On "puoleen hintaan" toi 39 euroa...mutta ne on aian puoleen hintaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:per pullo, jos puhutaan niistä isoista. normaalikokoiset 20-25e / kplAlkuperäinen kirjoittaja Kylmä ämmä:Siis maksaako per pullo 39e vai shampoo ja hoitoaine yhteensä 39e?Alkuperäinen kirjoittaja olg:Ne www:t on kyllä tosi huonoja.TIGIT on parhaimpia iso pumppupullo shamppoo ja hoitoaine maksaa 39e.mutta on todella riittoisia(ei tartte koko ajan ostaa lisaa) On kyllä tosi hoitavia...
Peesaan tätä, todellakin paras.Alkuperäinen kirjoittaja LeLu:TIGIT ehtottomasti
No pöh itelles. Toki ostaisin jos tuolla hinnalla löytäis.Alkuperäinen kirjoittaja olg:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:per pullo, jos puhutaan niistä isoista. normaalikokoiset 20-25e / kplAlkuperäinen kirjoittaja Kylmä ämmä:Siis maksaako per pullo 39e vai shampoo ja hoitoaine yhteensä 39e?Alkuperäinen kirjoittaja olg:Ne www:t on kyllä tosi huonoja.TIGIT on parhaimpia iso pumppupullo shamppoo ja hoitoaine maksaa 39e.mutta on todella riittoisia(ei tartte koko ajan ostaa lisaa) On kyllä tosi hoitavia...
pöh! 39 euroa yhteensä on ainaki täälläpäin jokaisessa tigiä myyvässä kampaaja liikkeessä sekä hairstore myymälöissä! Suosittelen.
Toi Paul mitchellin shampoo (ja saman sarjan hoitoaine) on kyllä ihan huippua. Itse en tykkää redkenin tuotteista. Käytin itse ennen pääasiassa Tigin tuotteita, mutta nyt mulla on KMS:n moisturepair(?) sarjan shampoo ja hoitoaine, ihan mahtavaa tavaraa, jopa mun luonnonkihara tukka ei näytä yhtään pörröiseltä noiden jäljiltä. jätettävä hoitoaine mulla on tollanen "so many reasons"in moisture mist-kosteuttava suihke, sama maahantuoja kuin paul mitchellillä, mutta huomattavasti halvempia tuotteita. Muotoilutuotteista oon rakastunut paul mitchellin super skinny-seerumiin, Tigin small talk ja Osiksen flatliner suoristussuihke.paul mitchell tea tree shampoo, on mun ehdoton suosikki ja Redkenin hoito.