G: PARAS SHAMPOO,HOITO JA MUOTOILUTUOTTEET...

olg
Ne www:t on kyllä tosi huonoja.TIGIT on parhaimpia iso pumppupullo shamppoo ja hoitoaine maksaa 39e.mutta on todella riittoisia(ei tartte koko ajan ostaa lisaa) On kyllä tosi hoitavia...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmä ämmä:
Alkuperäinen kirjoittaja olg:
Ne www:t on kyllä tosi huonoja.TIGIT on parhaimpia iso pumppupullo shamppoo ja hoitoaine maksaa 39e.mutta on todella riittoisia(ei tartte koko ajan ostaa lisaa) On kyllä tosi hoitavia...
Siis maksaako per pullo 39e vai shampoo ja hoitoaine yhteensä 39e?
per pullo, jos puhutaan niistä isoista. normaalikokoiset 20-25e / kpl

olg
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

pöh! 39 euroa yhteensä on ainaki täälläpäin jokaisessa tigiä myyvässä kampaaja liikkeessä sekä hairstore myymälöissä! Suosittelen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

pöh! 39 euroa yhteensä on ainaki täälläpäin jokaisessa tigiä myyvässä kampaaja liikkeessä sekä hairstore myymälöissä! Suosittelen.
No pöh itelles. Toki ostaisin jos tuolla hinnalla löytäis.

Luomu
Paras shampoo on ruokasooda-vesi-liuos. Ja paras hoitoaine etikkavesi. Hiukset ovat kaunistuneet uskomattomasti ja pysyvät kunnossa. Päänahka myös. Eikä se etikanhaju jää hiuksiin! Samalla olen totutellut pitempiin pesuväleihin, ettei pää ole heti kuin talisaavissa uitettu, jos joka päivä ei hinkkaakaan hiuksia.

Kun järjellä ajatellaan, onko todellakin ihmisen hiukset luonnostaan tarkoitettu tehoaineilla kuurattavaksi joka ainoa päivä?

Tehimiini harmaana
paul mitchell tea tree shampoo, on mun ehdoton suosikki ja Redkenin hoito.
Toi Paul mitchellin shampoo (ja saman sarjan hoitoaine) on kyllä ihan huippua. Itse en tykkää redkenin tuotteista. Käytin itse ennen pääasiassa Tigin tuotteita, mutta nyt mulla on KMS:n moisturepair(?) sarjan shampoo ja hoitoaine, ihan mahtavaa tavaraa, jopa mun luonnonkihara tukka ei näytä yhtään pörröiseltä noiden jäljiltä. jätettävä hoitoaine mulla on tollanen "so many reasons"in moisture mist-kosteuttava suihke, sama maahantuoja kuin paul mitchellillä, mutta huomattavasti halvempia tuotteita. Muotoilutuotteista oon rakastunut paul mitchellin super skinny-seerumiin, Tigin small talk ja Osiksen flatliner suoristussuihke.

Mulla on pakkomielteitä hiustuotteisiin koska oon kampaaja itse, kaapit pursuaa vaikka mitä tuotteita, mutta loppujen lopuks noi luettelemani on ne mitä nainen tarvii, ja niillä saa tukan kuin tukan näyttämään hyvältä. :)

Yhteistyössä