Miksi laitat joka paikkaan linkkiä blogiisi. Ja linkissä ei edes ollut juustokeiton ohjetta.Kaustislainen juustokeitto ilman muuta!
http://www.viipaleita.net/blog/satu/2012/05/14/tanaan-viela-menyylla-kaustistaista-juustopaistia
Pahoittelen, että se on nimellä "paisti", eikä "keitto".Miksi laitat joka paikkaan linkkiä blogiisi. Ja linkissä ei edes ollut juustokeiton ohjetta.
Millaisella reseptillä teet?Mä olen tainnut tehdä liian usein graavilohta lähiaikoina kun se ei nyt kuulosta lainkaan himottavalta.
Noista pinaattiletut! Toki vain jos ne on itsetehty ja saa mansikkahilloa kanssa.
Mä teen ihan tavallisen lattutaikinan ja sinne sekaan pieneksi silputtua pinaattia maun mukaan. (tai ryöpöttyä, pilkottua nokkosta)Millaisella reseptillä teet?
Itse en ole koskaan oppinut tekemään oikeasti hyviä...
Ok. Meillä tulee ongelmaksi se, kun pitää olla mieluiten maidotonta ja munatonta...Mä teen ihan tavallisen lattutaikinan ja sinne sekaan pieneksi silputtua pinaattia maun mukaan. (tai ryöpöttyä, pilkottua nokkosta)
Mä en ole noihin perehtynyt lainkaan!Ok. Meillä tulee ongelmaksi se, kun pitää olla mieluiten maidotonta ja munatonta...