O omnomnom Vieras 30.08.2009 #2 Pizza lihaisilla täytteillä. Jääkylmää Fantaa. Lämmin sänky ja monta kautta Frasieria. Aah.
S SariMari Vieras 28.06.2012 #4 McFeast ateria, ketsuppia&valkosipulimajoneesia perunoihin ja jääkylmä fanta! Jälkiruuaksi Ben&Jerry's suklaa jäätelöä kera hyvä thrillerin, maistuuuuuuuuuu
McFeast ateria, ketsuppia&valkosipulimajoneesia perunoihin ja jääkylmä fanta! Jälkiruuaksi Ben&Jerry's suklaa jäätelöä kera hyvä thrillerin, maistuuuuuuuuuu
V "vieras" Vieras 28.06.2012 #5 Ruisleipä joka päällä graavilohta ja iiiso lasi kylmää piimää. Tai vaihtoehtoisesti tomaattia sen ruisleivän päällä, ja siinä vielä pari punasipulinrengasta jos ei kädet liikaa tärise että voi leikata. Ja fetajuusto myös.
Ruisleipä joka päällä graavilohta ja iiiso lasi kylmää piimää. Tai vaihtoehtoisesti tomaattia sen ruisleivän päällä, ja siinä vielä pari punasipulinrengasta jos ei kädet liikaa tärise että voi leikata. Ja fetajuusto myös.
P Pasqual Vieras 21.04.2013 #6 Seljanka-keitto on todella oivaa darraiselle, suolaista ja maukasta mutta suhteellisen kevyttä.
V "Vieras" Vieras 21.04.2013 #11 Mä söin darrassa mielelläni vaan jotain vihanneksia ja hedelmiä sekä rarjuustoa.Puuro meni kans hyvin alas. Vichy on paras juoma heikotukseen. Joskus nuorena vedettiin just noita pizzoja ja hampurilaisia, mutta niistä tuli mulle vaan enemmän paha olo.
Mä söin darrassa mielelläni vaan jotain vihanneksia ja hedelmiä sekä rarjuustoa.Puuro meni kans hyvin alas. Vichy on paras juoma heikotukseen. Joskus nuorena vedettiin just noita pizzoja ja hampurilaisia, mutta niistä tuli mulle vaan enemmän paha olo.