G: Paras ja huonoin ripsiväri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"milla"

Vieras
Viimeaikaisia ripsiväri-kokemuksia jakoon!

Oma paras on tällä hetkellä L'oreal Paris Volume Million Lashes
- erottelee hyvin, hyvä harja (silikoni vai mikä lie), tuuheuttaa, annostelee sopivasti

Huonoin Maybelline Volum Express Falsies
- huono harja, liikaa maskaraa, sottaa

Vastaisitteko myös tähän, vaikken olekaan ap:

Mikä ripsiväri peseytyy helposti pois pelkällä vedellä? Siis niin, ettei näytä pandalta.

Vastaukseni gallupiin on, että paras on Sensai 38C juuri tuon helpon poistettavuuden takia.

Muita en ole käyttänyt moneen vuoteen, mutta jonkun kaupanpäälliseksi tuli joskus Loreal Voluminous x5 ja siinä oli aivan mahdoton pandaefekti.

Eli tietääkö joku edullisempaa ripsiväriä kuin Sensai, mutta yhtä helposti peseytyvää?

Eli tietääkö joku edullisempaa ripsiväriä kuin Sensai, mutta yhtä helposti peseytyvää?

Niitä on, mutta ne aiheuttavat pandaefektiä ja siinä putkilossa on paljon vähemmän sitä ripsaria. Mun mielestä sensai on aika edullinen. Etenkin jos ostaa aina kun on asiakasomistajien tarjous niistä. Ostaa sit pari kerralla aina.

Mä saatan olla väärässä, mutta yksi sensai kestää mulla n. 4 kk...

Niitä on, mutta ne aiheuttavat pandaefektiä ja siinä putkilossa on paljon vähemmän sitä ripsaria. Mun mielestä sensai on aika edullinen. Etenkin jos ostaa aina kun on asiakasomistajien tarjous niistä. Ostaa sit pari kerralla aina.

Mä saatan olla väärässä, mutta yksi sensai kestää mulla n. 4 kk...

Missasin yhden hyvän tarjouksen, kun en tajunnut Kanebon muuttuneen Sensaiksi.

Kiitoksia molemmille vastaajille. Ehkäpä kokeilen tuota toistakin ripsaria.

[QUOTE="harmaa";24551226]Toikihan riippuu niin paljon niist omist ripsistä.[/QUOTE]

Niin, ihan gallupin tarkoitus oli kysellä niitä jokaisen omakohtaisia kokemuksia ;)

[QUOTE="-p-";24551224]Paras on Lancomen Dolls eyes. Huonoimmat löytyy Rimmeliltä.[/QUOTE]

No ainakin mä saan pitkät, kaartuvat ja erotellut ripset Rimmelin, oliko se nyt Sexy Curves maskara, mutta ohuen puoleista se on, eli tarvitsee useamman kerroksen. Sopii silloin kun on aikaa meikata kunnolla.
Eikä valu mutta silti helppo pestä pois.
Huonoja on tullut vastaan niin monta ettei jaksa luetella

[QUOTE="a p";24551401]Oliko tässä muuten silikoninen harja? Kun mietin että oliko just tää mistä tykkäsin joskus :)[/QUOTE]

Joo on. (ainakin vedenkestävässä versiossa, jota mä käytän)

Vastaisitteko myös tähän, vaikken olekaan ap:

Mikä ripsiväri peseytyy helposti pois pelkällä vedellä? Siis niin, ettei näytä pandalta.

Cliniquen high impact mascara (mascara impact optimal), saattaa tosin olla samoissa hintaluokissa tuon sensain kanssa.

Tykkään tosta Cliniquesta enemmän kuin Sensaista, se ei tosin ole ihan niin"itkunkestävää" mutta ei kyllä varise päivän mittaan eikä ihan pienet sateet ja itkutkaan saa leviämään. Helppo pestä vedellä (ja cliniquen kasvosaippualla) pois. Sensaita käyttäessä mulla ainakin irtosi tosi paljon ripsiä ja ripset harveni tuon "kovakouraisemman" pesun johdosta..

Paras: Sensai 38C, lähti helposti pois pelkällä vedellä mutta pysyi nättinä vaikka juoksi sateessa tai tirautti muutaman kyyneleen. Myös Maybelinen Silouette Lashes (tms) oli oikein hyvä.

Huonoin: Lumene Blueberry Curl. Jämähti ripsiin turhankin hyvin ja oli työn ja tuskan takana saada se irti. Muutenkin aika mitäänsanomaton.

Moni huippuripsari on vedenkestävänä versiona surkeampaa, nykyään käytän vain ved.kestävää..
_Maxfactorin masterpiece max_ on ehdottomasti paras, vedenkestävistä _maybellinin false lash fusion_

minä värjäytän omat ripseni,ei tarvitse ripsarien kanssa värkätä.Eihän ripsiväri voi oikeasti sitä ripseä pidentää ta tuuhentaa,korkeintaan se värikökkö paksuntaa :laugh:

[QUOTE="vieras";24551523]Rimmelin Extra Super Lash aivan huippu ripsari. Hinta alhanen ja tosi hyvä käyttää.
Huonoinpia kaikki Lumenet.[/QUOTE]

Mulle taas just toi Rimmelin ripsari on huonoin ikinä kokeilemani, ja Lumenen blueberry curl on toiminut tosi hyvin :) Max factorin masterpiece on muistaakseni melko samanlainen. Nivealla oli yksi tosi hyvä ripsiväri, eyes wide open, mutta en tiedä valmistetaanko sitä enää. Oli mun ehdoton lemppari, mutta en ole hetkeen kaupasta löytänyt. Diorin diorshow myös ihan hyvä, samoin maybellinen volum' express tai jotain sinnepäin :D.

En ole tykännyt yhdestäkään kokeilemastani lancomen, lorealin tai rimmelin ripsiväristä.

[QUOTE="vieras";24551523]Rimmelin Extra Super Lash aivan huippu ripsari. Hinta alhanen ja tosi hyvä käyttää.
Huonoinpia kaikki Lumenet.[/QUOTE]

Juu toi on mulla arki-ripsarina, hyvä, kätevä käyttää, tekee siistiä jälkeä, loistava silloin kun on kiire. Ja hinta ei päätä huimaa

minä värjäytän omat ripseni,ei tarvitse ripsarien kanssa värkätä.Eihän ripsiväri voi oikeasti sitä ripseä pidentää ta tuuhentaa,korkeintaan se värikökkö paksuntaa :laugh:

Ai se notkea väri ei voi jäädä hieman ripsiä pidemmäksi? :laugh: plus kun ripset erottuvat toisistaan paremmin kuin ennen ja ne voi muotoilla mihin asentoon haluaa, niin se ei tee niistä mielestäsi näyttäviä ?

Minäkin käytän Lumenen Blueberry curlia. Tosi hyvä eikä se hieman kuivuessakaan tee paakkuja vaan tarttuu vain vähemmän.

Huonoimpia on minusta ollut ainakin kaikki kokeilemani maybelinen ja rimmelin ripsivärit.

Yhteistyössä