G: Paras grillikioski?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;25878335:
Minä en ymmärrä tätä Mantan kauheeta hehkutusta, onhan ne annokset isoja mutta ei ne niin erikoisen hyviä ole, ainakaan siis minun mielestä.
en oo viiteen vuoteen käyny koko grillillä että en tiedä nykyistä tilannetta, mutta KAUAN sitten siellä oli hyvät ruuat.

Mantan grilli, Kajaani. En tiedä onko nyt mennyt huonompaan suuntaan ruuat kun omistajat on vissiin pariin kertaan vaihthunut mutta joskus oli ainakin hyvät mätöt.
Kaisan kurvi, Sotkamossa, siellä oli ihan ok ruuat mutta eipä ole koko paikkaa enää.. :/

[QUOTE="vieras";25878548]Mantan grilli, Kajaani. En tiedä onko nyt mennyt huonompaan suuntaan ruuat kun omistajat on vissiin pariin kertaan vaihthunut mutta joskus oli ainakin hyvät mätöt.
Kaisan kurvi, Sotkamossa, siellä oli ihan ok ruuat mutta eipä ole koko paikkaa enää.. :/[/QUOTE]vuosia sitten tuolla oli maailman parhaat kanahampurilaiset!

[QUOTE="vieras";25878678]Niin oli. Nyt siinä samalla paikalla joku autojobbari pitää liikettä.. Ei oo sotkamossa grilliä ollenkaan.. :/[/QUOTE]
eikä! oikeesti? miten on muka mahdollista?

Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25878728:
eikä! oikeesti? miten on muka mahdollista?

Konkurssiin vissiin meni se grilli, joku sitä vissiin sen jälkeen yritti pyörittää mutta ei se vissiin onnistunut kun taas oli lappu luukulla.. Ei täällä tosissaan ole kuin jokunen pizza-kebab paikka ja kotipizza.. Ja neste.

[QUOTE="vieras";25879085]Konkurssiin vissiin meni se grilli, joku sitä vissiin sen jälkeen yritti pyörittää mutta ei se vissiin onnistunut kun taas oli lappu luukulla.. Ei täällä tosissaan ole kuin jokunen pizza-kebab paikka ja kotipizza.. Ja neste.[/QUOTE]|O

Yhteistyössä