G: Paras 6-7 paikkainen auto!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pian neljän lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on Mitsubishi Grandis ja mä kyllä tykkään =) Muuta miinusta ei oo ilmenny kun hillitön bensankulutus :kieh:
Takapenkille mahtuu kaukalo jalustalla, istuin ja koroke. Yleensä meillä esikoinen haluu kuitenkin matkustaa kontissa =)
Takakonttiin mahtuu kaksostenrattaat vaikka olisi yksi penkki käytössä. Jos molemmat penkit käytössä niin vielä mahtuu matkarattaat
samanlaisen kun sais dieselinä niin olisin onnellinen :D

Mä suosittelen Toyota Previaa. 7-paikkaisena ja vuosimallia 1992-1998

Meillä oli 4v. mutta vaihdomme nyt vielä isompaan kun meitä on kohta 8hlö. Ikävä tulee sitä autoa.

Previassa on kaksi penkkiä keskirivillä joka helpottaa taakse kulkemista, takana 3 paikkaa, joista yksi lantiovyöllä, muilla paikoilla 3pistevyöt.

Takakontissa on oikeasti tilaa, sinne mahtui meidän 7henkisen perheen 4vko.n lomakamat.

Tyyppivikoja ei pahemmin ole, meillä ei jouduttu korjaamaan autoa ollenkaan 4v. aikana.

Ollut kallis auto uutena, oikea luksusauto :)
Hyvä ajaa, näkyvyys mainio, vähän korkeampi auto ja lyhyt keula.
Kulutus meillä matka-ajossa n.11l/100km.

Alkuperäinen kirjoittaja Monttu:
Meillä on Mitsubishi Grandis ja mä kyllä tykkään =) Muuta miinusta ei oo ilmenny kun hillitön bensankulutus :kieh:
Takapenkille mahtuu kaukalo jalustalla, istuin ja koroke. Yleensä meillä esikoinen haluu kuitenkin matkustaa kontissa =)
Takakonttiin mahtuu kaksostenrattaat vaikka olisi yksi penkki käytössä. Jos molemmat penkit käytössä niin vielä mahtuu matkarattaat
samanlaisen kun sais dieselinä niin olisin onnellinen :D

eiku vaihtoon sitten ;)
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/grandis/2904695

Meillä on rellun Grand Espace. Mahtuu niiden neljän muksun lisäksi vielä lapsenvahtikin kivuttomasti, ja silti jää tavaratilaakin kunnolla.
Kaikki takapenkit omilla liukukiskoillaan --> niitä saa paikalleen haluamansa määrän haluamiinsa kohtiin ja jalkatilojakin voi säätää jokaiselle istujalle erikseen.

Hörppää kokoisekseen vähän, mukava ajaa.

Eikä siinä mitään jatkuvaa remppaa ole ollut, niinkuin ranskalaisissa aina väitetään olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja tyyty:

Meillä oli 4v. mutta vaihdomme nyt vielä isompaan kun meitä on kohta 8hlö. Ikävä tulee sitä autoa.

Previassa on kaksi penkkiä keskirivillä joka helpottaa taakse kulkemista, takana 3 paikkaa, joista yksi lantiovyöllä, muilla paikoilla 3pistevyöt.

Takakontissa on oikeasti tilaa, sinne mahtui meidän 7henkisen perheen 4vko.n lomakamat.

Tyyppivikoja ei pahemmin ole, meillä ei jouduttu korjaamaan autoa ollenkaan 4v. aikana.

Ollut kallis auto uutena, oikea luksusauto :)
Hyvä ajaa, näkyvyys mainio, vähän korkeampi auto ja lyhyt keula.
Kulutus meillä matka-ajossa n.11l/100km.

Oliko tää vielä niitä peräpuikon mallisia vai jo se uudempi kauniimpi?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

.

No just se "peräpuikko" kun se uudempi on paljon epäkäytännöllisempi. siinä on penkit keskellä 3, takana 2, ni liikkuminen taakse on hankalaa..

Ja ainahan voi autoa tuunata, me tuunattiin vähäsen :) tässä yks ihan kivan näköinen Previa

http://www.nettiauto.com/toyota/previa/3272327

.

No just se "peräpuikko" kun se uudempi on paljon epäkäytännöllisempi. siinä on penkit keskellä 3, takana 2, ni liikkuminen taakse on hankalaa..

Ja ainahan voi autoa tuunata, me tuunattiin vähäsen :) tässä yks ihan kivan näköinen Previa

Minun mieskin sanoo tätä peräpuikkoautokai :D Mä olen luullu et se on vaan hänen oma nimitys sille sairaan rumalle autolle.

Alkuperäinen kirjoittaja Cosmopolitan:
Mercedes Viano ! Istumapaikkoja jopa kahdeksalle ( penkkejä saa helposti pois ja takaisin ) sekä paaaaljon tilaa tavaroille.

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/viano/Tämä olis kivan oloinen minusta.Mut näyttää olevan hintaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Chrysler Voyager oli meillä ja olimme tyytyväisiä.Hyvä ajettavuus, eikä kulutuskaan ollut niin suuri mitä yleensä oletetaan.

Mä tykkäsin kans. ja meillä toimi moitteetta vaikka sitä aina haukutaan et on aina rikki. Ja vaunuakin vedettiin eikä edes pahasti syöny bensaaa.

http://www.nettiauto.com/volkswagen/transporter/?yfrom=2000Jos haluat et on kunnolla tilaakin niin osta transporttes tai caravelle ;) tuskin loppuu tila aivan heti. Mä olen tykännyt tästä autosa.

.

Minun mieskin sanoo tätä peräpuikkoautokai :D Mä olen luullu et se on vaan hänen oma nimitys sille sairaan rumalle autolle.

:D kyllähän se ihan peräpuikolta näyttää, sivuprofiilista.

AP: Mitä te haluatte autolta? Mihin käyttöön se tulee? Minkä verran saa maksaa? Kuluttaa?

Tuleeko lyhyihin päivämatkoihin, vai täytyykö mahtua kesäloman kamat kyytiin? Montako turvaistuinta?

Siitä kannattaa lähteä asiaa miettimään..

AP: Mitä te haluatte autolta? Mihin käyttöön se tulee? Minkä verran saa maksaa? Kuluttaa?

Tuleeko lyhyihin päivämatkoihin, vai täytyykö mahtua kesäloman kamat kyytiin? Montako turvaistuinta?

Siitä kannattaa lähteä asiaa miettimään..

Auto tulee päivittäiseen kaupunki ajoon ja satunnaisesti pitemmille matkoille minne pitää mahtua 6 ihmisen tavarat ja yhdet tavalliset rattaat. Se saa maksaa n.17000 ja kuluttaa max 8,5/100km.
Mieluummin automaatti ja dieseli. Mä yritin eilen laittaa tarkennettuun hakuun näitä ominaisuuksia mutta ei sieltä löytyny kun yksi mutta sitä ei ollu tullattu eikä katsastettu. Tuotu ruotsista. paljonko muuten saa laittaa lisää hintaan kun itse tullaa ja katsastaa tuontiauton?

Yhteistyössä