G: PAPA-KOE,sattuuko?

Kuinka usein on otettu?Sattuiko ollenkaan,nipisti,sattui vähän tai paljon?Kertokaa tuntemukset! :wave:

Itse en tähän voi vastata,koska multa ei ole koskaan otettu,vaikka olen kohta 25v ja yhden lapsen äiti..Mä en vaan oo uskaltanut tohon kokeeseen hakeutua.. :ashamed: Kertokaa nyt ihan oikeesti ja rehellisesti,oliko se ihan kamalaa? :/ Mä nimittäin sain ajan kokeeseen,joku joukkotarkastus..miks ne mut valitsi? :ashamed:

Se, että sattuko se, riippuu aivan ottajasta. Mulla on kerran otettu sillai, että värkki oli kipee pari viikkoo oton jälkeen ja viikon verran vuoti verta. Muut kerrat onki sit ollu ihan ok, eikä mitää vuotoja tai kipuja oo ollu.

vieras
On otettu ja monta kertaa. Sattuminen riippuu näytteen ottajasta. Taitava ottaa sen niin, et ei tunnu oikeesti missään. Vähemmän taitava saa sen sattumaan niin tajuttomasti, et ei tosikaan :(

xx
Vähemmän se mun mielestä sattuu kuin verikokeen ronkkiminen kädestä tai hammaslääkärilläkäynti. Kyllä ne syöpähoidot sattuis enemmän kuin se itse papa-koe.
Kerro sille kokeen ottajalle, että sulta ei oo sitä koskaan otettu, niin tietää neuvoa miten sun pitää toimia. Ja vinkiksi, kannattaa mennä tarpeeks alas siihen tutkimuspöydälle, jotta lantio olisi rennossa asennossa.

Nippaa se ja ärsyttää, kun ottaja saa AINA hakee pitemmän levittäjän(?) mikä nyt onkaan, et pääsee muhun käsiks, eikä kukaan USKO vaikka sanon ekaks ja saa maata siellä haarat levällään ja OOTTAA sitä toista otinta mitä lie. :ashamed: :snotty: |O

Multa otettu ehkä 3-4 kertaa, en tarkasti muista, että kumpi. Viimeksi se kun ei löytänyt kohdunsuuta, niin kyllä se sattu, kun pyöritteli sitä vempainta ja etti ties kuin kauan (katossa oli reikiä päälle 2000, kun niitä siinä laskeskelin kertolaskujen avulla =) )

Mutta se papan otto itessään ei tunnu juurikaan muuna kuin pienenä vihlaisuna, ainakaan mulla. Kipeämpiäkin toimenpiteitä on tehty...

xx
Alkuperäinen kirjoittaja MöksMöks:
Juu nykysin vastaan, että SATTUUU!!!!!!!!!! ennen oisin vastannut, että ei satu :D niin eli ei sattunut ennen synnytystä ja sattu synnytyksen jälkeen ja ihan perkeleesti.
Otettiinko se heti synnytyksen jälkeen /imettäessäsi? Silloin limakalvot on ohkasia!

No kyl se vähän sattuu, mulle tehtiin se jälkitarkastuksessa..ajattelin siinä, että hei, mie oon synnyttänyt vähän aikaa sitten, tuskin tää niin paljoo sattuu. Eikä se nyt niin kovin kipeetä tehnyt.

Eikö sulta oo sit jälkitarkastuksessa otettu papaa? Meillä ihan automaattisesti se kuului siihen jälkitarkastukseen.

vieras
mä sanoisin että riippuu ottajasta,välillä sattuu välillä ei mutta mulla on jotenki värkki mutkan takana ni joutuu aina vähän enemmän kaivelemaan,siks en oo vuosiin käyny papassa vaikka ehkä pitäis..:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja MöksMöks:
Juu nykysin vastaan, että SATTUUU!!!!!!!!!! ennen oisin vastannut, että ei satu :D niin eli ei sattunut ennen synnytystä ja sattu synnytyksen jälkeen ja ihan perkeleesti.
Otettiinko se heti synnytyksen jälkeen /imettäessäsi? Silloin limakalvot on ohkasia!
pari kuukautta jälkeen synnytyksen ja en imettänyt enään silloin, muutakun öisin, muistaakseni..

Yhteistyössä