G: Palstan omituisimmat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26579952]Mulla tulee mieleen tämä Blume. Eikös hänellä ollut keksitty persoonallisuus tms.[/QUOTE]

Tuntuupa siltä, että kaikilla taitaa olla joko enemmän tai vähemmän keksitty persoonallisuus!

Niin ja pakko lisätä, tää yksi harmaa joka on tässä muutaman viikon kirjoitellut. Kirjoittaa aina myös otsikon viestiin, joka lause loppuu huutomerkkiin ja kirjoittaa muutenkin ihme sanavalinnoin ja usein edes viestin sisältö ei välity. Hirmu pelottava suorastaan. : /

[QUOTE="huihai";26579970]Tuntuupa siltä, että kaikilla taitaa olla joko enemmän tai vähemmän keksitty persoonallisuus![/QUOTE]

Näinhän se varmasti on. :D Omituisia taidetaan olla kaikki täällä olevat. :D

[QUOTE="silakka";26580007]Niin ja pakko lisätä, tää yksi harmaa joka on tässä muutaman viikon kirjoitellut. Kirjoittaa aina myös otsikon viestiin, joka lause loppuu huutomerkkiin ja kirjoittaa muutenkin ihme sanavalinnoin ja usein edes viestin sisältö ei välity. Hirmu pelottava suorastaan. : /[/QUOTE]

moni ei halua laittaa nimistä kun on näitä jotka pitää itseään parempana! siis teillä ei ole mitään muuta tekemistä kun tehdä haukkuma ketju! Olen harmaana ja voisin rekisteröidä nimen mutta ei nyt jaksa oon nähnyt kaikkea harmaana!

[QUOTE="nekku";26580072]En nyt muista nimimerkkiä, mutta se, joka joku aika sitten laittoin kuvan käpälästään haavalla ja mesosi jotain sekavaa rikotuista aurinkolaseista.[/QUOTE]

Ihan sydän löi kerran tyhjää kunnes luin tn rikotut aurinkolasit-jutun :D
Mulla oli kuva lapsen kädestä, jossa naarmuja, kun oli vetänyt hanskat voimalla pois :rolleyes:

[QUOTE="vieras";26580266]moni ei halua laittaa nimistä kun on näitä jotka pitää itseään parempana! siis teillä ei ole mitään muuta tekemistä kun tehdä haukkuma ketju! Olen harmaana ja voisin rekisteröidä nimen mutta ei nyt jaksa oon nähnyt kaikkea harmaana![/QUOTE]
Hui, oikeen selkäpiitä karmaisee... Miksi sä kirjoitat noin?

[QUOTE="silakka";26580007]Niin ja pakko lisätä, tää yksi harmaa joka on tässä muutaman viikon kirjoitellut. Kirjoittaa aina myös otsikon viestiin, joka lause loppuu huutomerkkiin ja kirjoittaa muutenkin ihme sanavalinnoin ja usein edes viestin sisältö ei välity. Hirmu pelottava suorastaan. : /[/QUOTE]

Mä oisin tän kans vastannut omituisimmaks. Varmaan joku oikeesti mielenterveysongelmainen, kirjoittanut mm. että hänen lapsensa on otettu huostaan ja tietysti väärin perustein. Toivoisin kyllä että ne olisi vain mielikuvituslapsia sillä on sen verran sekopäiset jutut ja todellakin, pelottavaa...

Mä oisin tän kans vastannut omituisimmaks. Varmaan joku oikeesti mielenterveysongelmainen, kirjoittanut mm. että hänen lapsensa on otettu huostaan ja tietysti väärin perustein. Toivoisin kyllä että ne olisi vain mielikuvituslapsia sillä on sen verran sekopäiset jutut ja todellakin, pelottavaa...

Tämä samainen sankari kyseli multa tänään, miksi sossu ottaa lapsia huvikseen huostaan ja, etteivät osaa työtään.
Ilmankos oli teksti muutenkin outoa.
Tämä palsta käy vain oudommaksi ja oudommaksi...

Yhteistyössä