G: Palstan fiksut?

• Viestiketjun aloittaja "Kysely"
  • Ensimmäinen viesti
Keittis, Tiiru , Kepsis....
Ja noin 100 muuta.
Nuo vain sattuivat nousemaan ekana mieleen.
Puolta tuntia aiemmin tai myöhemmin olisi ekana olleet toiset nikit eli en osaa oikeasta laittaa niitä 103:a mihinkään arvojärjestykseen.

:)

"..."
palstan fiksuissa mainitaan tiiru..anteeks?
ai siks ku se on niinku opiskellu ja silleen.

tiiättekö jos mä alkaisin kans jokaisesta pääsykoekirjastani pätemään ja vähän kirjottelemaan et jee sain lakin ja nyt sitten keskityn tähän pedagogiapadagogiakolmoseen, niin kai mä olisinkin amiksen käyneiden silmissä fiksu.

en viitti ees sanoa miksikä itse äsken valmistuin, mulle riittää et pidätte mua todellakin tyhmänä ja pelkkänä harmaana "vieraana" :D eipä tää kaksplussalla hengailu mulle ookkaan kun pään tyhjennystä ja koomausta, päden sitten jossain ihan muualla

ejk
[QUOTE="...";26797141]palstan fiksuissa mainitaan tiiru..anteeks?

tiiättekö jos mä alkaisin kans jokaisesta pääsykoekirjastani pätemään ja vähän kirjottelemaan et jee sain lakin ja nyt sitten keskityn tähän pedagogiapadagogiakolmoseen, niin kai mä olisinkin amiksen käyneiden silmissä fiksu.

en viitti ees sanoa miksikä itse äsken valmistuin, mulle riittää et pidätte mua todellakin tyhmänä ja pelkkänä harmaana "vieraana" :D eipä tää kaksplussalla hengailu mulle ookkaan kun pään tyhjennystä ja koomausta, päden sitten jossain ihan muualla[/QUOTE]

voi ei. pikku "..." kävi vituttaa, kun sitä ei nyt ole mainittu, vaikka on viime aikoina niin ahkeraan palstaillut ja toivoi nyt niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kovasti, että josko joku olisi hänet tässä maininnut. Mutta ei :(

en viitti ees sanoa miksikä itse äsken valmistuin, mulle riittää et pidätte mua todellakin tyhmänä ja pelkkänä harmaana "vieraana" :D eipä tää kaksplussalla hengailu mulle ookkaan kun pään tyhjennystä ja koomausta, päden sitten jossain ihan muualla[/QUOTE]

Vai niin. :D

vierass

Oliskohan joku ehkä HIEMAN kade?

No sanopas muuta. Eikä mulle ole vieläkään avautunut näiden 'leikkimielisten' listojen tarkoitus. Edustaako se jotain infantiilia vaihetta? Ainakin itse muistan jossain vaiheessa lapsena tehneeni jotain listoja asioista ja ihmisistä.
Musta on kans vähä hassuja nää tälläset listaukset :D "Palstan top3 asiassa x & x?"
Muistan ku joskus pikkutyttöinä tehtiin kaikkia top3 kaverit ja top5 kundit listauksia :D

Yhteistyössä