G:paljonko ylimäärä kiloja?

  • Viestiketjun aloittaja 2pÄ
  • Ensimmäinen viesti
sokeritoppa
Mä oon 161,5cm ja painoo on n.77. Eli 17 kiloo pitäis pudottaa. Imetys on ihan loppusuoralla(aamu ja iltasyötöt) eli koht voi alkaa ihan tosissaan laihduttaa. Pyrin käymään vauvan kaa kävelyllä kerran päivässä n.30-60min. Mut viel ku kävis illalla ilman vaunuja ni ois vähän tehokkaampaa! Mä kun vaan satun olee sellanen sohvaperuna! Ja mä kun en voi vastustaa makeeta :( Sen vielä ku sais karsittuu, ni hyvä ois =)
 
10-12 kiloa ylimääräistä löytyy. Sain jo välillä pikkusen pois mutta paino nousi takasin kun repsahdin monta viikkoa putkeen. Nyt ajatuksissa olis ensi viikon alusta ruveta laihduttamaan, kun saa ensiksi juhlittua miehen synttärit pois alta.
Pituutta on 166cm ja painoa 77 kg.
 
Kaneli 77
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 14:13 sokeritoppa kirjoitti:
Mun piti viel kysyy, et miten sä kaneli77 oot onnistunu parissa kuukaudessa noin paljo saamaan pois? Onkos sulla joku hyvä vinkki antaa?
2kk sitten synnytin kolmannen mukulan ja raskaus aikana lihosin huimat 23 kiloa. koko raskaus ajan söin melkosen paljon makeeta ja nyt synnytyksen jälkeen jätettyä ne namit pois on kilot pudonneet melkein itsestään. Lisäksi käyn päivittäin reippaalla kävely lenkillä. =)
 
2kk sitten sain minäkin kolmannen lapsen, kiloja tuli tällä kertaa 13. nyt olen jotakuinkin samassa ku ennen raskautta, ihmetyttää kyllä itteäkin.tavoite ois kyllä saada joskus painoa alaspäin, nyt vaan ei tule mitää ku imettää.
 
Aurora-
jos toi 105 - pituus pitänee paikkaansa ns normaali painona ni mun täytyis laihduttaa 13 kiloa.voi elämän kevät.en ikinä saa noita kiloja pois.
olen 162cm ja painan 70 kg. :'( itku tässä tulee silmään kun ajatteleekin tota painoa
 

Yhteistyössä