G:paljonko ylimäärä kiloja?

  • Viestiketjun aloittaja 2pÄ
  • Ensimmäinen viesti
-jansku-
Pituutta löytyy 160 cm ja pianoa 70kg
joten ainakin 10 kg pitää pois saada,mutta aloitan pienin harppauksin.Jos nyt ekana sen 5 kiloa saa pois, on se jo hyvä ajatellen sokeriarvoja yms. terveyteen liittyvää. En kuvittelekaan enää pääseväni tai haluavani niihin mittoihin, jotka oli silloin joskus ennen ekaa raskautta ( 49kg). jos tosiaankin tuohon 60 kg pääsen, olen oikein tyytyväinen... :)
 
pituutta löytyy 160cm ja painoa 61kg.Ajattelin kokeilla proteiinidieettiä, eli syödä sellaista mistä saa kunnolla protskuja eikä lainkaan hiilareita.Ennen ku rupesin odottamaan meidän tyttöä, painoa oli 52,eli 9 on jääny....
 
Ylimääräistä vielä n. 15kg!! 8 saanut lähtemään n. 3kk aikana..
Painonvartijoiden pisteitä lasken, mutta nyt tuntuu jämähtäneen, pariin vkoon ei ole lähtenyt yhtään, ARGH!!
En käy ryhmässä.. joskus olen käynyt ja siitä ohjeet, nyt pitäs rskauskilot saada pois ja kaikki mitä alunperin oli!!
 
Ei enää yhtään mutta synnytyksen jälkeen ristiäisin kiloja putosi 5kg, sitten nousi kuin huomaamatta 6kg (mulle oli sanottu, että syö hyvin ettet laihdu liikaa kun imetys laihduttaa). Sitten laihdutin itsekseni 6kg, viime kesänä se sitten taas kääntyi nousuun ja päätin mennä elokuussa painonvartijoihin (olin kyllä laihduttanut pv-ohjelmien mukaan ennenkin itsekseni) Painonvartijoissa kauhukseni huomasin että vaakani näyttää 2-3kg liian vähän ja laihdutusta tuli aiotun 6kg:n tilalle 8.5kg ja sen sain pois yhdessätoista pv-viikossa (tosin en päässyt vuorotöiden vuoksi joka viikko vaa'alle).
Sen olen oppinut, että liikunnalla on hyvin pieni merkitys laihtumisessa. Mutta laihduttaja voi syödä HIEMAN enemmän jos liikkuu riittävästi päivässä uja muistakaa se kuuluisa arkiliikunta ihan vaan ninkuin kunnon kohennuksen tai ylläpidon vuoksi.
Painonvartijoissa oli se kannustin, että oli pakko olla tiukkana kun piti vaa'alle mennä ja halusin kunniajäseneksi (silloin pääsee maksutta jollei paino nouse saavutetusta yli 2kg). Olen ollut kunnia jäsen puoli vuotta ja olen edelleen käynyt "istunnoissa" ja siitä on todella apua, ei pääse retkahtamaan! Suosittelen ja älkää luovuttako kesken kaiken, seuraavana päivänä voi taas jatkaa jos on illalla repsahtanut :)
 
Pituus 174, paino 86. Paihimmillaan 96. Monet jojottelut, pv.ssa ja omatoimisesti, takana. Keväällä pinouduin tännekin kilopinoon, mutta taas se jäi ja kilot tulivat takaisin. Normaali painoni yläraja pv.n mukaan on 77kg, siihen en ole koskaan päässyt, lähelle kuitenkin. Olen nyt ajatellut, että jos onnistuisin pudottamaan siihen 80kg paikkeille ja pysymään siinä, niin hyvä olisi. Tästä 86.sta on tosi lyhyt matka siihen 90 kiloon. Kasikymppisenä mulla on paljon parempi olo, mutta jotenkin sitä vaan ajattelee, että nyt on hyvä olo ja palaa vanhaan, mihin ei saisi olla paluuta... Ihminen ei koskan opi mitään!!!
Eli siis ainakin 10kg on ylipainoa, mutta jos sen 6kg sais pois hyvä olis.
 

Yhteistyössä