V
vieras
Vieras
S-ryhmästäkin saa nyt lisää kun vuoden alusta maksavat sen 0,5% lisää niistä ostoista jotka maksaa S-kortilla, mä just päätin että siirrän sinne tilille sen summan kuukaudessa minkä käytän ainakin ruokaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Tällä hetkellä bonuksia vajaa 13 euroa mutta mulla on vielä 4 kuukautta aikaa saada kerättyä lisää bonuksia. Mun uusi jakso alkaa toukokuussa. Kukas on muuten Tradekan jäsen vai ootteko kaikki pelkästään kanta-asiakkaita? Ite liityin jäseneksi syyskuussa ja lokakuussa sain sen 500 euroa ykkösbonustilille ja sen saa aina uuden jakson alettua tuon 500 euroa kun on Tradekan jäsen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:S-ryhmästäkin saa nyt lisää kun vuoden alusta maksavat sen 0,5% lisää niistä ostoista jotka maksaa S-kortilla, mä just päätin että siirrän sinne tilille sen summan kuukaudessa minkä käytän ainakin ruokaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:S-ryhmästäkin saa nyt lisää kun vuoden alusta maksavat sen 0,5% lisää niistä ostoista jotka maksaa S-kortilla, mä just päätin että siirrän sinne tilille sen summan kuukaudessa minkä käytän ainakin ruokaan.
ai? onko tuo valtakunnallinen ku mie en vaan oo tuossa meiän lähiprismassa nähny vilaustakaan tuosta mainonnasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Tällä hetkellä bonuksia vajaa 13 euroa mutta mulla on vielä 4 kuukautta aikaa saada kerättyä lisää bonuksia. Mun uusi jakso alkaa toukokuussa. Kukas on muuten Tradekan jäsen vai ootteko kaikki pelkästään kanta-asiakkaita? Ite liityin jäseneksi syyskuussa ja lokakuussa sain sen 500 euroa ykkösbonustilille ja sen saa aina uuden jakson alettua tuon 500 euroa kun on Tradekan jäsen.
kerroppas vähän tuosta jäsenhommasta, mitä sinne pitääpi maksaa että saat 500 euroa ku liityt jäseneksi? ai joo, sie sanoitki että sait sen sinne ykkösbonustilille, ikäänkuin semmoseksi porkkanaksi, niinkö? eli ihan niinku oisit ostanu 500 eurolla vaikket ookaan, niinkö? joo, mie en ossaa selittää...
mutta sanokaa nytten että minkäsuuruset rahat sieltä oikeesti asiakkaille maksetaan, tuleeko ne rahana vai ostoseteleinä (niinku plussa) vai miten? ja mikä se on se raja että pitää ostaa sieltä kertymäaikana ennenku siitä ees rahaa takasin tulee?
mie jostain luin että jos ostaa 6000 eurolla, saa 50 takas. plussalla jos ostaa 1000 eurolla saa 5 euroa takas (tai siis sen hemmetin plussasetelin), mutta jos s-etupaikoissa ostaa 1000 eurolla, saapi 50 euroa takas... ja mikähän se on se kannattavin ostospaikka...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:S-ryhmästäkin saa nyt lisää kun vuoden alusta maksavat sen 0,5% lisää niistä ostoista jotka maksaa S-kortilla, mä just päätin että siirrän sinne tilille sen summan kuukaudessa minkä käytän ainakin ruokaan.
ai? onko tuo valtakunnallinen ku mie en vaan oo tuossa meiän lähiprismassa nähny vilaustakaan tuosta mainonnasta![]()
http://www.s-pankki.fi/kortit_luotot/kortit/fi_FI/maksutapaetu/
Kyllä kai se koko maassa on..