G:paljonko rahaa häälahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Salama McQueen
Laitoinkin, mitä minä laittaisin. Kukin tietysti rahavarojensa mukaan, ei meilläkään todella ole liikoja, mutta mun mielestä lähisukulaiselle voisi laittaa enemmän. Meitä on sitäpaitsi 4 ja melkeinpä tarjoilut on jo tuon.
 
vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Laitoinkin, mitä minä laittaisin. Kukin tietysti rahavarojensa mukaan, ei meilläkään todella ole liikoja, mutta mun mielestä lähisukulaiselle voisi laittaa enemmän. Meitä on sitäpaitsi 4 ja melkeinpä tarjoilut on jo tuon.
 
perhoinen84
kyllä se kannattaa ite miettiä mitä laittaa.Se niin riippuu ihmisestä,onko kaveri,sukulainen,puoli tuttu jne..
Me saatiin sukulaisilta aika "isoja " summia ja sitten puol tutuilta pieniä määriä,mutta se ei haitannut mitään.
Ei Hääpari kato mitä kukakin antaa.Pääasia että pääsee paikalle se on tärkein.
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Laitoinkin, mitä minä laittaisin. Kukin tietysti rahavarojensa mukaan, ei meilläkään todella ole liikoja, mutta mun mielestä lähisukulaiselle voisi laittaa enemmän. Meitä on sitäpaitsi 4 ja melkeinpä tarjoilut on jo tuon.
Hauskoja häitä! Ne on aina mukavia ilman lapsia... ;) Meillä ei ole tänä kesänä yhtiäkään häitä. Pitäisköhän vielä itse järjestää? :whistle: :D
 
Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
kyllä se kannattaa ite miettiä mitä laittaa.Se niin riippuu ihmisestä,onko kaveri,sukulainen,puoli tuttu jne..
Me saatiin sukulaisilta aika "isoja " summia ja sitten puol tutuilta pieniä määriä,mutta se ei haitannut mitään.
Ei Hääpari kato mitä kukakin antaa.Pääasia että pääsee paikalle se on tärkein.
Näinpä. Juuri näin minäkin ajattelen.
 
vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja perhoinen84:
kyllä se kannattaa ite miettiä mitä laittaa.Se niin riippuu ihmisestä,onko kaveri,sukulainen,puoli tuttu jne..
Me saatiin sukulaisilta aika "isoja " summia ja sitten puol tutuilta pieniä määriä,mutta se ei haitannut mitään.
Ei Hääpari kato mitä kukakin antaa.Pääasia että pääsee paikalle se on tärkein.
 
Mä en antais veljelle rahaa, vaan ostaisin lahjakortin jonnekin (tai jotain kivaa, mitä tietäisin heidän oikeasti tarvitsevan). Lahja olis joka tapauksessa arvoltaan jotain 100?:n luokkaa.

meikin toivottiin rahaa häämatkaa varten, mutta yksikään sisaruksista ei sinne rahaa laittanut. Mikä oli sikäli ihan kivaa, kun sitten saatiinkin jotain lahjoja, vaikka niitä ei oltu edes toivottu
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
lähtevät häämatkalle Thaimaaseen marraskuussa.Luulen että 50 e on ihan ok summa,koska ei kylvetä rahassa :)
No varmasti sun velikin ymmärtää ettei raha kasva puussa =) Ton arvosen lahjan mäkin annoin siskolle viime keväänä koska opiskelijana rahaa ei ole
 
vieras myös
Kituuttelen kotihoidontuella joten
tuo 50e saa luvan riittää.Jos rahaa olisi enemmän niin toki laittaisin suuremman summan...

Ihan hyvä raha:)
Kukin tilanteensa mukaan.
 

Yhteistyössä