G: Paljonko kiloja kertyi raskauden puoliväliin mennessä? Paljonko tuli koko raskauden aikana? Lähtikö kaikki myös pois?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
kilot tulee kilot menee
Ensimmäisessä alkupaino 47 kg, raskauden loppuvaiheessa paino 63kg, lähti pois melkein kaikki.

Toisessa alkupaino 49 kg, loppupaino 62 kg. Puolenvälin painoja en kyllä muista.

Ja palasin alle 50 kiloiseksi.

Nyt ensimmäinen vauva painaa 52 kg ja toinen 58 kg ja itse painan sen 62 kg ilman vauvaa...
 
"vieras"
Raskausviikkoon 20 mennessä oli tainnut tulla noin 5 kg. Kaikenkaikkiaan tuli noin 14 kg. Sairaalaan jäi 8 kg. 4 viikon jälkeen synnytyksestä olin lähtöpainossa.
 
"joku"
Viime raskaudessa rv 20 oli tullut ehkä 1 kg. Yhteensäkin tuli vain 6 (ja synnytyksen ja imetyksen aikana lähti yhteensä 14 kg)

Nyt odotan toista ja puolivälissä mennään ja n. 1 kg on taas vaan tullu. Tosin vieläkin jatkunut pahoinvointi rajoittaa lihomista.
 
Ekassa raskaudessa 2-3 kg puoliväliin mennessä. Koko raskauden aikana n. 12 kg.

Tokassa raskaudessa 0 kg puoliväliin mennessä. Koko raskauden aikana vissiin 8-10 kg.

Kolmannessa raskaudessa painoin puolivälissä hieman vähemmän kuin ennen raskautta. Ja kiloja tuli yhteensä vissiin 8.

Kahden ekan raskauden kilot tippui heti synnärillä. Kolmannen kilot oli poissa n. viikossa. Mutta löysyys, turvotus, se on ja pysyy edelleen (kolmannesta synnytyksestä on 9 viikkoa).
 
"tiipii"
Mulla tuli esikon kanssa kaikkiaan 9 kiloa raskauden aikana, ja muutamassa tovissa lähtikin sitten 13 kiloa pois; imettäen ja sitten, kun ei muka ehtinyt syömään, kun oli niin pal kauheesti hommaa yhden vauvan kanssa... Painoin odotuksen alkaessa 63 kiloa, ja sit muutaman kk,n jälkeen synnytyksestä 59 kiloa. Pituutta mulla 170 cm.
 
Susimieli harmaana
Puoliväliin mennessä pari kiloa, loppussa yhteensä 18 ( vasa alkoi kasvamaan vauhdilla ja lopussa raskausmyrkytys turvotti, vatsaan jäi muistoksi melkoiset arvet..)
Kaikki lähti pois, 1,5 viikkoa synnytyksestä olin lähtöpainossa.
 
"vieras"
Puoliväliin mennessä oli tullut kuutisen kiloa, kaikkiaan tuli 12-13 kiloa, joista ihan viime viikoilla tuli nuo viimeiset kolme kiloa (turvotusta suuremmaksi osaksi luulisin). Laitokselle jäi liki kymmenen kiloa ja 2 viikkoa synnytyksestä olin lähtöpainossa.
 
"äippä12"
Mulla tuli puoliväliin mennessä 0 kg. Laihduin sitä ennen huonovointisuuden takia ja tuolloin vasta palattiin lähtöpisteeseen;) Yhteensä tuli 9 kg ja lapsen synnyttyä siitä jäi jäljelle 2-3kg. Tähän mennessä on kyllä lähtenyt kaikki sekä 5kg vielä muutakin:)
 
"plop"
Tällaiset vertailut on vähän hassuja, kun ei tiedä lähtöpainoja... Eli jos on ylipainoa niin niitä kiloja ei tule (toivottavasti) kovin paljoa kun taas laihalle niitä pitäisi kertyä enemmän.
 
1. raskaus: Puoliväliin mennessä 4 kg, kokonaisuudessaan 12,5 kg, lähtöpainossa jälkitarkastukseen mennessä

2. raskaus: Puoväliin mennessä 6 kg, kokonaisuudessaan 17 kg, lähtöpainossa 3 kk synnytyksen jälkeen

3. raskaus: Samat sävelet kuin ensimmäisessä raskaudessa
 

Yhteistyössä