G: Paljon kiloja pudonnut ja paljonko aikaa synnytyksestä?

Pikkuinen syntyi syyskuun alussa, reilu viisi viikkoa sitten. Paino tippunut jo noin 10kg, mahaa vielä hiukan on, mutta leikkauksen jälkeen sitä onkin jonkun aikaa pidempään. Kaikki saa jäädä, mitä on jäädäkseen, raskausaikana kiloja tuli melkein 20kg lisää, mutta lähtöpainoni oli alipainon puolella, joten jos jotain jäisi niin hyvä olisi..
 
esikoiselta nostin painoa odotusaikana 28kg.huh
sairaalaan jäi 10 ja 10 lähti kotona parin seuraavan viikon aikana. loput jäi lähtemättä omaa laiskuutta.
nyt on noussut 20kg ja LA on 23.10. saas nähdä miten nyt käy. paino on taas sama kun viimeksi synnyttämään lähtiessä.
 
Synnytin esikoistytön 29.9.2007. Painoa kertyi raskausaikana n. 18kg, joista ensimmäisten 7 kk:n aikana 7 kg ja loput sitten 2 kk:n aikana. Minulla oli siis raskausmyrkytys ja turposin lopussa hurjaa vauhtia!

No, 1,5 vk synnytyksestä oli lähtenyt jo 14 kg ja nyt on jäljellä 2 kg lähtöpainoon. Eli ainakin turvotuskilot lähtevät nopeasti. :)
 
12.8.07 eli 2,5 kuukautta sitten....Painoa koko raskausaikana tuli vain 3,7kg,sairaalaan jäi 4,5kg ja kotona kahden ekan viikon aikana paino laski 7kiloa...eli "reilusti" ollaan lähtöpainosta miinuksella(ja hyvä niin!!!)
 
Tere.
Synnytin 15.10 ja maha palautunut normaaliksi jo perjantaina. kaikki mitä raskauden aikana tuli, on jo lähtenyt ja "omista" lähtenyt jo 2 kiloa, et aikas hyvin. En oo ihan varma, et paljonko sitä painoa on kerääntynyt, kun en loppu aikana käynyt pahemmin vaa'alla, mutta ainakin on jo 6 kg lähtenyt mitä kortista katsoin sitä painoa.
Kyllä tää imetys on hubaa ja kun en enään kärsi edes jälkisupistuksista. Vielä olis tuota painoa paljon pudotettava, että omasta takaa löytyy. Ihanne mittoihin tuskin tästä pääsee ihan hetkes, et varmaan about 20 kg saa lähteä vielä, et oon tyytyväinen...
 
Raskausaikana paino nousi 11kg. Puoli tuntia synnytyksen jälkeen paino laskenut 3kg, vauva paino 3,435kg...No nyt on kulunut pari viikkoo ja jälellä enää kolmisen kiloa lähtöpainosta enkä ole ollenkaan tarkkaillut syömisiä. Täysimetän ahkeraan.
 
Juu, painoa tuli reilusti, eli runsaasti... vajaa 25kg!! Mutta nestettä oli tosi paljon. Eli painoin yli 90kg 15.8. ja siitä kolmessa viikossa tippu noin 15kg ja kaks kuukautta synnytyksestä oli vaan muutama kilo lisää alkupainoon. Nyt en oo vaa'alla käyny, mut kolme kk synnytyksesta ja kuvittelisin, et ainakin noi kaikki ylimääräset on lähteny ja toivotaan, et tippuis vielä.
 
Kimppa
Molemmista lapsista on tullut hieman yli 15kg. Mun normaalipaino on 53kg, joten tämän kokoiselle aika paljon kannettavaa ;)

En kuitenkaan murehtinut raskauden aikana painosta. Se tulee mitä tulee. En silloin mässäillyt yhtään sen enempää kuin normaalistikaan, mutta söin kunnon kokoisia ja monipuolisia aterioita. Kuuntelin kroppaani ja se sanoi, että nälkä on :) , vauva haluaa ruokaa..

Olen molemmista mahtunut vanhoihin housuihini n 4kk:n kuluttua synnytyksestä. Puolen vuoden tienoilla molemmista on ollut ehkä pari kiloa enemmän kuin aloituspainoni - minkä haluaisin pitääkin, mutta näköjään mun paino palautuu aina tuohon mun "ominaispainoon".

Olen aina ollut hoikka ja syönyt terveellisesti. Kahden muksun kanssa tulee myös aika paljon touhuttua...
 
Synnytin kohta kuukausi sitten, painoa lähtenyt 11kg, viis-kuus kiloa matkaa ekaan neuvola punnitukseen ja n. 8kg aikaisempaan painoon.

Esikoisesta painoa tuli vain 10kg, nyt enemmän, tosin nyt lähtöpaino oli kolmisen kiloa enemmän kuin esikoisesta.

Tuo viis-kuus kiloa täytyisi saada pois ja mielummin pari kiloa siihen päälle. Toivotaan, että imetys tekee tehtävänsä, tuota vararavintoahan kannattaa olla, jos meinaa imettää, sillä on tosi ikävä, jos imetyksen aikana laihtuu liikaa.

Imetysken aikana ei ole tarkoitus kyllä laihduttaa, mutta jospa tuota herkuttelua uuden vuoden jälkeen vähän rajoittasi, nyt ja raskauaikana on suuhun laitettu mitä on vain tehnyt mieli :ashamed:

Esikoisesta kuulemma kilot lähtevät herkemmin pois, saa nähdä.

 
Poika syntyi toukokuun alulla, painoa oli tullut 20kg. Pojan ollessa kuukauden olin lähtöpainossa. Kuukausi sitten olin jo 5kg alle lähtöpainon, mutta nyt on taas noususuhdanne uuden raskauden myötä :)
 
Vauva syntyi kesäkuussa 2007, painan nyt 27 kiloa vähemmän kuin ennen synnytystä.. Synnytyssairaalaan jäi n. 10 kiloa.
Painan nyt noin 6 kiloa vähemmän kuin ennen raskautta =)
Vielä pitäisi saada 5 kiloa pois niin olisin todella tyytyväinen.
 
Synnytin 10.10 ja kiloja tuli raskauden aikana n.20kg :eek: . Nyt on tippunut eli 3kk n.10kg...pitäis saada enempi pois.Ja maha pömpöttää vielkin kun raskauden aikana se oli tooosiii iso, nyt mä näytän siltä ihan kuin oisin raskauden alussa.Mutta jospa se tästä
 

Yhteistyössä