G:Päivittäiset kosmetiikkatuotteet jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
rexonan dödö, ja saippua. :/

musta tulee vanhana varmaan kauhee rusinapullanaamamummo kun en rasvaa ja meikkaa ja hyysää

Tähän on pakko asian vierestä todeta, että tätini, joka on ikänsä käyttänyt pelkkää vettä, on 60-v lähes rypytön...

Käytän kaupan dödöä ja weledan tms. voidetta (vain kasvoihin) luontaistuotekaupan meikkivoidetta ja puuteria (tällä hetkellä Dr HAuschka). Mulle tulee akne tuotteista jotka sisältää mineraaliöljyä ja/tai silikoneja.

Rexonan dödö, hiustenpesuun Lorealin sitä vaaleenpunaista ja saman sarjan hoitoaine. Suihkusaippua on millon mitäkin, Palmoliveä, Family Freshiä, Mexxiä, Avonin tuotteita...

Kasvojen puhdistukseen käytän ainoastaan Dr. Hauschkaa!!! Monen erheen ja kokeilun jälkeen tää on vaan ainoo mikä sopii mulle. Aamuisin pesen puhdistusvoiteella ja sitten kasvovesi special ja kasvoöljy. Iltaisin puhdistusemulsiolla meikit pois ja puhdistusvoiteella sen jälkeen pesu ja sitten kasvovesi viimeiseksi.

Meikkeinä mulla on Lorealin mineraalimeikkivoide ja luomiväri+kulmaväri ja Avonilta poskipuna (helmet) ja ripsari. Nyt tilasin Avonilta myös mineraalimeikkivoiteen, se on käsittääkseni 100% mineraalimeikki mitä Loreal ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
niin ja shampoita en tuohon laittanu kun perseesen asti hiukset, niin niitä en todella pese päivittäin, mutta kiva kuulla talttis sun mummosta kannustaa tietoa!

No mä olen sitä mieltä, että kannattaa kattella keski-iän ohittaneita normaalista eläneitä (alkkiksia + toppa päivässä tupakoineita ei lasketa) sukulaisiaan ja siinä näkee aika hyvin, mitä tulossa on.

Onhan se monissa tutkimuksissakin todettu, että kallis kosmetiikka saa aikaan lähinnä henkistä hyvää. Eri asia, jos on pahoja iho-ongelmia, pitäähän niitä hoitaa, mutta muuten ei kauneus ole voide purnukan hinnasta kiinnin.

Tällä hetkellä käytän Oriflamen putsaria ja kasvovettä, samoin kosteusvoide ja silmänympärysvoide on niiden. Meikkeinä käytän Lily Lolon mineraalimeikkejä, hyvä hinta-laatusuhde ja kestää: käytän siis punaisuuden poistajaa, silmänalusille sinisyyden neutralisoijaa, meikkipuuteria ja poskipunaa. Ripsari on oriflamen wonder lash, tykkään tosi paljon siitä harjasta, kulmiin laitan lumenen kulmakarvavahaa, sitä ilman en voi elää.

-hiukset pantene
-kasvot dr hauschka ,puhdistusvoide,puhdistusemulsio,kasvovesi spezial ja kasvoöljy :)
-meikit lumene mineraalimeikkivoide yleensä, nyt max factorin adapter kokeilussa.
-dödöt mitä milloinkin samoin suihkusaippuat ja muut meikit.

Vettä kasvoille ja usein unohdan kosteusvoiteen, joka on ihan joku kalliimpi merkkituote. Mulla on kyllä kaikki mahdolliset puhdistusaineet, naamiot, kasvovoiteet sun muut tuosta samasta sarjasta, mutta käytän niitä tosi harvoin :(

Ei ole ryppyjä vielä aineskaan ja iho on mutenkin hyvässä kunnossa :). Ikää nyt 45-vuotta. Pitäis varmaan yrittää muistaa edes tuo kosteusvoide päivittäin.

Yhteistyössä