G: Päiväni murmelina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Jos olet katsonut ko leffan, ymmärrät helpommin, mitä tarkoitan. Mutta siis... Jos elämä pysähtyisi yhteen päivään ja sitä samaa päivää aamusta iltaan sitten eläisit uudestaan ja uudestaan, mikä se päivä olisi ja miksi?

Mulle tämä päivä =) Olen kesälomalla, esikoinen tuli kotiin syömään, laitettiin ruokaa koko perheen voimin yhdessä eikä haitannut, vaikka vettä satoi kaatamalla, kun pihassa grillattiin. Istuttiin yhdessä keittön pienen pöydän ääreen, tuupittiin jaloillamme pöydän alla makaavaa koiraa, muisteltiin menneitä, suunniteltiin tulevaa ja oltiin hyvällä fiiliksellä kaikki kolme yhdessä. Tähän kun saisi ajan pysäytettyä ja aloitettua aamusta uudestaan =)

On muuten olemassa uudempi ruotsalainen leffa, muistaakseni nimeltään Naken, jossa sama idea, mutta päivä on kauheampi!

Eniveis... mä en jaksais. Haluan aina edetä, päästä eteenpäin. Tai ainakin toivon, että vielä on edessäpäin se päivä, jonka jaksaisin hamaan ikuisuuteen elää uudelleen.

Äkkiä tulee mieleen kuopuksen syntymä. Silloin oli tosi lämmin päivä, oltiin illalla rannalla koko perhe.
Supistukset alkoi 22 jälkeen ja kuopus oli maailmassa klo 23.01 =) Oli vaan niin helppo ja liki kivuton synnytys ja ihanaa, kun lapset pääsivät saliin katsomaan kuopusta (oottivat autossa, kun synnytin).

Yhteistyössä