G:Päiväkodissa työskentelevät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielenkiinnosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vein pojan 2v2kk hoitoon. Pidan tyostani useimmiten, vaikkakin se muuttuu ja on muuttunut koko ajan rankemmaksi. Ryhmien koot suurentuneet, tietokonehommat lisaantyneet yms. hommat jolloin en ole lasten kanssa. Erityislapsia on enemman kuin ennen.

1.1v1kk iässä vein poikani
2.Rakastan työtäni,lapset ovat niin aitoja ja saavat minut joka päivä hyvälle tuulelle=)Toki työ on haastavaa mutta myös kovin palkitsevaa.

1. oma lapseni on vielä kotona, koska on vasta reilu vuoden ja toinen syntyy nyt keväällä. Vien hoitoon rahatilanteen vuoksi varmaan kuitenkin, kun nuorempi on noin 1,5vuotta ja toivon, että voin saada heidät samaan ryhmään ainakin aluksi. Pienen paikka on kuitenkin mielestäni kotona, ei ainakaan isossa päiväkotiryhmässä.

2. Tykkään. Työuraa mulla takana vasta noin viisi vuotta, joten en ole ehtinyt kyllästymään. Tykkään lapsista ja varhaiskasvatuksesta. ja yhteistyö vanhempien kanssa on mukavaa.

1. Esikko meni ryhmikseen hoitoon 10kk iässä (hoitopäiviä oli 10/kk) ja kanssani kotiin 2 vuotiaana. Nyt lähtee uudestaan samaan hoitopaikkaan 3v 10kk iässä, ja nuorimmainen aloittaa silloin myös ollessaan 1,5v. (hoitopäiviä tulee taas 10/kk)

2. Työskentelen ryhmäavustajana päiväkodin erityisryhmässä. Tykkään työstäni erityislasten parissa mm. siksi että ko. ryhmät on melko pieniä, lapset ovat mahtavia, osana päiväkodin työporukkaa ei ole yksin mutta myös vastuuta saa.

Vaikka ei kysyttykkään niin kerron että esikon lähtiessä hoitoon minulla ei ollut vakkarityötä vaan sattui sijaisuus aukeamaan niin otin sen vastaan. Nuorimmaisesta ollessani äippälomalla minut yllättäen vakinaistettiin paikkaan jossa siis olen tehnyt kuutisen vuotta sijaisuuksia. Joten nyt olen ollut kotihoidontuella, mutta syksyllä on pakko mennä taas töihin jotta lainanmaksut saa rullaamaan. Jos raha asioista ei tarvitsisi välittää niin ehottomasti olisin kotona siihen että nuorin 3v.... ja joo-o, tidetään et kaikkee ei voi mitata rahalla...

1,4v ja pidän työstäni, teen kylläkin niin kaun 6 h päivääeli osahoitovapaata kuin mahdollista että lapseni eivät ole vielä hoidossa kuin sen 6 h kun päikky aivan oman työmaani vieressä :).itselläni kun on aamuvuoro ja menen aamulla 6, mies tuo pojat vasta 9 ja pääsemme siis 12 kotiin koko porukka. työn lisäksi kyllä opiskelen lähihoitajaksi näyttötutkintona.

Yhteistyössä