G: Pahinta päivässäsi?

• Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti
"Minttu"
Mulla oli se kun sain viestin yhdeltä mieheltä että hän tappaa itsensä koska en halua nähdä häntä..mulla nousee niin inho tuollaista lapsellista paskakäytöstä kohtaan, ei voi mitään..luuleeko hän tosiaan että mä säälistä nyt antautuisin? Päinvastoin, pysyköön hemmetin kaukana meikäläisestä!

"vieras"
Selvisi, että meillä on vessassa kosteusvaurio. Tätä osasin odottaa, mutta kyllähän se silti on päivän tunnelmaa latistanut. Just korjattiin samanmoinen juttu kylppäristä.

dDD
Tajusin kuinka laiska ja vetelä tuo mun teini-ikäinen lapsi on. Kiroilee ja haistattelee paskoja mulle kun yritän saada tekemään koulutehtäväänsä. Hemmetti tuo ikinä pääse mihinkään opiskelemaan peruskoulun jälkeen kun asenne on tuollainen, aargh!

Hemaiseva blondi uhkasi viedä mieheni. Pelottaa :(

Oikeasti ikävintä on ollut tuntea vauvan potkut ihan väärässä paikassa, ja tietää tämän olevan väärässä tarjonnassa.

Toiseksi ikävintä oli lapsen bestiksen sairastuminen oksennustautiin. En halua sitä tautia meille taas. Ja lapset on viettäneet yhdessä paljon aikaa eli tartunta on ihan mahdollinen.

Mie oon viellä vähän flunsassa, mutta silti olin töissä ja siitepöly vaivaa.
Miulla on ollut itkuherkkäpäivä, isä on edelleen sairaalassa.

Viimeksi muokattu:
"Kemeli"
Se että olen nyt illalla ihan superväsynyt, vaikka pitäisi pakata muuttoa varten. Ylipäätään hermo kireellä kiireen takia, ja tuli taas huudettua sekä lapsille että miehelle :(.

"..."
tylsyys o_O ja se että on rahat aivan lopussa, ja kismittää ku ei saa edes kahvia ostaa. noo, mut se on tärkeintä että lapselle on ruokaa ja kuivia vaippoja :) ite sitä syö vaikka pikkukiviä. (tämmöstä rahanpuutetta ei oo ollu vuosiin! :O todella stressaavaa..)

Yhteistyössä