G: Pahastutko, jos vieras ihminen komentaa lastasi?

Olen Naantalin kylpylässä töissä tarjoilijana ja silloin tällöin siellä on vanhempia, jotka suuttuvat kun heidän lapsiaan komentaa joku työntekijöistä. Siis ravintolan lattialla konttailevia, asiakkaiden ja tarjoilijoiden tiellä olevia lapsia, jotka eivät nouse vanhempien käskystä huolimatta. Pakkohan niille lapsille on sanoa, jos eivät usko vanhempiaan...yleensä auttaa kun vieras aikuinen sanoo, tottelevat helpommin. :) Lapset voivat sitäpaitsi loukata, jos joku tarjoilija tai asiakas törmää heihin vahingossa tms. Mitä mieltä olette? Miksei saisi sanoa muiden lapsille, jos he eivät muuten tottele?
 
En pahastu jos on aihetta,mutten siedä että kukaan korottaa ääntäni lapsilleni,vaikka olis mikä.

Meijän kuopus on niin herkkä että vaikka joku muu nätisti komentaa hymyillen,siltä pääsee aina itku.En tie miksi.
 
tiina
Vähän riippuu miten komennetaan, tiuskimaan on turha tulla minun lapsilleni. Mutta saa sanoa jos jotain kiellettyä meneillään ja en itse huomaa.
En myöskään pahastu jos joku avautuu minullitselleni suoraan lapseni tekemisistä/käytöksestä, mutta niin kuin sanoin rähjäämään ei kukaan vieras minun lapsilleni rupea, minä hoidan sen puolen ihan itse!
 
perhoinen84
mä en tykkää että vieraat komentelee mun lapsia,itse komennan jos olen paikalla ja sama pätee toisinpäin.En näe tarvetta alkaa toisten lapsia komentamaan jos lasten oma äiti on paikalla.Komentakoot ITSE!
 

Yhteistyössä