F
FABA
Vieras
Miten te naiset saatte g-piste orgasmin?Olen yrittänyt löytää oikeaa paikkaa, en vain tiedä missä se on.Voitteko antaa neuvoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten te naiset saatte g-piste orgasmin?Olen yrittänyt löytää oikeaa paikkaa, en vain tiedä missä se on.Voitteko antaa neuvoja?
Etkö tosiaan tiedä? Itsetyydytyksellä jätä klitoris ja jalat ristiin, ja pyörittele sitten lanteiden lihaksia. Ja pam.... orgasmi, joka on aivan eri luokkaa kuin klitorisorgasmi.
G-pistettä ei ehkä olekaanMiten te naiset saatte g-piste orgasmin?Olen yrittänyt löytää oikeaa paikkaa, en vain tiedä missä se on.Voitteko antaa neuvoja?
G-pistettä ei ehkä olekaan
Kuuluisan G-pisteen väitetään olevan vaginassa sijaitseva erogeeninen alue.
Uuden tutkimuksen mukaan koko piste on mielikuvituksen tuotetta. Live Scienc
Kuitenkin tuota pistettä sormenpäillä hieromalla on saanut naisen niin monesti laukeamaan. Omalla naisella on ainakin tuo röpäläinen alue häpyluun takana hyvinkin herkkä, joten sitä ei parane kovin paljoa hieroa. Mutta sopivaan aikaan sopivalla hetkellä hieroessa naiseni selkä nousee herkästi kaarelle, eikä orkkua pidättele mikään. Yhtä tehokasta pistettä ei muualta pillusta löydy. Toinen melkein yhtä hyvä on pillun takapuolella hierottaessa anuksen puoleista seinämää.
Joko kaikilla naisille ei tuota pistettä ole, tai siiten tutkijat ovat olleet epäpäteviä.
Aikojen alussa ei ollut O-ota ollenkaan. Myöhemmin tuli vagina-O, muttei jokaiselle hempukalle. On puhuttu lantionpohja O-ista, anaali-O-ista, joku saa rintojen hieromisesta, suutelusta, kasvohivelyllä tai ihan pelkästään ajattelemalla. Tuntuu kaikki tietenkin erilaiselta sehän on selvä, mutta mikä estää sen että ei voisi olla ketjuviritysten ja moninkertaisten nimikko-O-mien sijaan yksinkertaisesti orgasmi? Kuitenkin ihan sekalainen tyyli kaikilla aakkosillakin! Mihin sitä orkkujakoista puolipilkunnussintaa oikeesti tarvitaan?Joko kaikilla naisille ei tuota pistettä ole, tai siiten tutkijat ovat olleet epäpäteviä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nöösi;10722072:Ensinnäkin naisen pitää olla erityisen kiihottuneessa tilassa että g-pisteen ylipäätänsä löytää, muuten sitä ei vaan löydy. Tämä piste on itse asiassa pienen luumun tai ison herneen kokoinen poimu noin 4-8 cm syvällä vaginassa vatsan puoleisella seinämällä. Toinen piste josta väitellään hyvin paljon on noin 10 cm syvällä vaginassa, anuksen puoleisella seinämällä.
Ymmärtäisin aihetta kuivakkaan tietoperäisesti suunnilleen tähän tapaan:G-pistettä ei ehkä olekaan
Kehonalue jossa 'parempi' tuntoaisti ja jonka stimulointi mielletään yl. eroottisiksi tuntemuksiksi (gutapaikka).Kuuluisan G-pisteen väitetään olevan vaginassa sijaitseva erogeeninen alue.
Erogeenisena 'vaikutuspisteenä' ei ole vastaava tai samankaltainen 'orgasminappi' kuin klitoris, jonka hermotus liittynee suurelta osaltaan suoraan orgasmirefleksiin (järjestelmän perusosa).Uuden tutkimuksen mukaan koko piste on mielikuvituksen tuotetta.
Erogeenisena 'vaikutuspisteenä' ei ole vastaava tai samankaltainen 'orgasminappi' kuin klitoris, jonka hermotus liittynee suurelta osaltaan suoraan orgasmirefleksiin (järjestelmän perusosa).
Useita satoja, tai lie kuinka monta, orkkua naiselleni sormin ja suuseksillä tuottaneena voin sanoa, että ilman g-pisteen hieromista suurin osa olisi jäänyt toteutumatta. Ja g-pistettäkin on hieronut vain ja ainostaan siksi, että siitä olen saanut naiseni parhaiten laukeamaan.
Voit sanoa ja uskon täysin, eikä minulla ole mitään syytä epäillä etteikö kaikki kertomasi olisi totta. En näe käsitykseni vastaista ristiriitaa (jos sellainen piti olla).Useita satoja, tai lie kuinka monta, orkkua naiselleni sormin ja suuseksillä tuottaneena voin sanoa, että ilman g-pisteen hieromista suurin osa olisi jäänyt toteutumatta. Ja g-pistettäkin on hieronut vain ja ainostaan siksi, että siitä olen saanut naiseni parhaiten laukeamaan.
mahdollista, kun näilläkin palstoilla esiintyy todistajia, joiden mukaan vaakkina on vain 7 senttiä pitkä ?
Toisaalta jos seitsesenttisessä vaakkinassa on etupuolella herne noin 4 sentin syvyydessä, niin takakautta mitattuna sama piste on tosiaan 10 sention syvyydessä)) 4 + 10 = 14 /2 =7
Kerropa vähän tarkemmin! etkö koske itseesi mihinkään, vain lihas "jumppaa" teet? Sina voi oppia uutta!
Nyt nipotan: Kyl suomalisenkin kieli kääntyy sen verran että voi edes kirjoittaa vagina!
Niin, ja sit faktaa. (kaikki ei sitä usko kuiteskaan) G-psitettä ei ole!! Mutta ei hätää, klitoris jatkuu sisäänpäin noin 20 cm, hermoratoja riittämiin. ( se näkyvä niinkuin jäävuoren huippu)JOilakin enemmän ja herkempiä, siksi jotkut naisee tuntee ja saa ihania orkkuja kun vaginaa sormitetaan sisäpuolelta.
Niin, eli siellä vaginan sisällä on pistemäinen alue, jota stimuloimalla saa tuotettua orkkuja. Eikös ole ihan yksi lysti, millä nimellä tätä aluetta nimitetään. Silti sellainen on joillakin naisilla olemassa. G-piste kertoo kuitenkin kaikille, mikä paikka on kyseessä.
on piste, jos klitoris on 20 senttiä pitkä hermokimppu ?
Eikös se voisi olla vaikka G-kaista ?
Siksi, että se tehollinen alue on kohtuu pieni. Veikkaisin että n. egen lantin kokoinen, jos ei pienempi.
Eilen illalla alkoi kovasti kuumottaa noita juttuja lukiessa! G-piste mulla aina ollut hieman "hakusessa" - piti koittaa ihan tosissaan ja onnistui! - ja uudelleen tänä aamuna; vieläkin olen ihan raukea ja märkä ja tyydyttynyt. Kiitos neuvosta!Alkuperäinen kirjoittaja Nöösi;10724478:Kokemuksista tiedän että kyseinen alue on pienen luumun kokoinen lievä pullistuma jonka tuntee kohtuu helposti sormenpäillä vaginan vatsan puoleisella seinämällä kun työntää pari sormea sisään.
Paras asento naiselle löytää se alue on kun hän istuu tuolilla toinen jalka istuinosan päällä haarat levitettyinä. Tässä asennossa hän pääsee helpommin käsiksi alueeseen, verrattuna siihen kun hän makaa selällään.