Kokoajan on. Siis koteissa tiloissa lattialämmitys ympäri vuoden, muutoin sisälämpö asetettu muistaakseni 23 asteeseen, eli alkaa lämmittää kun menee sen alle, lopettaa jos menee yli. Jotenkin niin =)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siinä, että omakotitalossa asukas maksaa itse sen korjauksen, rivarissa koko taloyhtiö osallistuu kustannuksiin. Mä olen pitänyt lattialämmityssä kylppäreissä aina päällä ja siten tää onkin taloyhtiön ainoa kämppä, johon ei ole tarvinnut tehdä taloyhtiön piikkiin kylppäriremonttia. Kylppärimme on siis vuodelta 1985. Olen siis vain saanut osallistua muiden asukkaiden kylppäriremonttien rahoittamiseen, omani on vielä alkuperäisen ankeassa kunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten kosteus eroaa omakotitalossa tai esim. rivitalossa?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Siinä, että omakotitalossa asukas maksaa itse sen korjauksen, rivarissa koko taloyhtiö osallistuu kustannuksiin. Mä olen pitänyt lattialämmityssä kylppäreissä aina päällä ja siten tää onkin taloyhtiön ainoa kämppä, johon ei ole tarvinnut tehdä taloyhtiön piikkiin kylppäriremonttia. Kylppärimme on siis vuodelta 1985. Olen siis vain saanut osallistua muiden asukkaiden kylppäriremonttien rahoittamiseen, omani on vielä alkuperäisen ankeassa kunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten kosteus eroaa omakotitalossa tai esim. rivitalossa?