G Onko tää 2+ kenenkään muun mielestä välillä vähän WT-henkinen palsta?

  • Viestiketjun aloittaja BlackElite;)
  • Ensimmäinen viesti
White trash is a term referring to lower social class white people with poor prospects and/or low levels of education. It originated as a pejorative. To call someone white trash was to accuse a white person of being economically, educationally and/or culturally bankrupt. Over time, however, the term has become less offensive with use and often is used self-referentially. White trash should be differentiated from the term redneck, as each has a unique historical etymology and context in modern usage. -wikipedia.
 
Excuse me
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
jos tarkoitat White Trash niin kyllä.
Aha... Hmm, kyllä joskus tulee mieleen, että mistä ihmeestä nämä leukojaan louskuttavat äidit löytyvät ja kun niitä on vielä niin paljon! Siis tarkoitan sitä, että hyvin usein keskusteluiden ilmapiiri on hyvinkin kiivas ja kieltämättä vähän white trash oloista. Jännä että hoksasit ajatella tuollaista vertausta. Laittoi ihan miettimään.
 
mun mielestä on aika hassua et jotkut haukkuu tätä palstaa ja valittaa kun kokoajan tulee paskaa niskaan. itse ehkä osaan lukea asiat suodattimen kanssa ja jos joku kärkkäästi inttää jostain niin hyppään yli. mua ei ainakaan ole koskaan täällä loukattu tms. enkä toivottavasti ole itsekkään kenenkkän mieltä pahoittanut.

en laske kuuluvani wt-ihmisiin. hyvä palkka ja koulutus. mulla nyt sattuu olemaan tylsää töissä odotellessa et kone tekee hommia. ja jotenkin jäin koukkuun tähän palstaan kun eka kerran kävin.
 

Yhteistyössä