On elintenluovutuskortti, mistäs nuita kudostenluovutuskortteja saa??Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:on ja se kudostenluovutus korttikin.
Pitääkö siihenkin antaa erikseen lupa? Mä ajattelin, että ku elimeni testamenttasin, niin kaikki muukin tarpeellinen saadaan viedä.Alkuperäinen kirjoittaja Niini:On elintenluovutuskortti, mistäs nuita kudostenluovutuskortteja saa??Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:on ja se kudostenluovutus korttikin.
Miksi et? Onko siinä jotain erilaista ku elinluovutuksessa?Alkuperäinen kirjoittaja mä:on.
kudostenluovutuskortti myös tuolla laatikossa, mutta sitä en ole toistaiseksi allekirjoittanut.
En mä vaan tierä, ekaa kertaa kuulin tuosta kortista, siks kysyinAlkuperäinen kirjoittaja vierasmä:Pitääkö siihenkin antaa erikseen lupa? Mä ajattelin, että ku elimeni testamenttasin, niin kaikki muukin tarpeellinen saadaan viedä.Alkuperäinen kirjoittaja Niini:On elintenluovutuskortti, mistäs nuita kudostenluovutuskortteja saa??Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:on ja se kudostenluovutus korttikin.
Sillä saa silmistä viedä kaikki maholiset kalvot, ihon saa ottaa, ja mitäs kaikkee siin nyt olikaan! Siinä on myös ruumistani saa/ei saa käyttää anatomian opetukseen.Alkuperäinen kirjoittaja vierasmä:Pitääkö siihenkin antaa erikseen lupa? Mä ajattelin, että ku elimeni testamenttasin, niin kaikki muukin tarpeellinen saadaan viedä.Alkuperäinen kirjoittaja Niini:On elintenluovutuskortti, mistäs nuita kudostenluovutuskortteja saa??Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:on ja se kudostenluovutus korttikin.