G: Onko sinulla tatuointi, jonka merkitystä muut eivät jostain syystä ymmärrä?

Tuli mieleen kun vihdoin, vuosien pohdinnan jälkeen tajusin mikä on mulle just se oikea tatuointi. Se ilmentää niin monia asioita jotka on mulle tärkeitä.
Eräs kuitenkin tyrmäs mut kun keskustelin asiasta, mietin onko yks paikka sopiva, niin totes, että "mä en kommentoi bänditatuointeja". Kyseessähän ei olis pelkkä bänditatuointi, se liittyy muutenkin elämääni ja läheisiin ihmisiin. Ärsyttävä asenne silti.

No mulla on yksinkertainen A- kirjain tatuoituna vasempaan olkavarteen ja vaikka kuinka olen yrittänyt selittää sen merkitystä niin aika moni on todennut etteivät ymmärrä :D
Anarkiaa? Apulanta? :D

Minulla ei ole yhtään tatuointia eikä varmaan koskaan tulekaan, enkä näe niissä mitään kaunista (kuulostaapa nyt hyvältä vastaukselta, anteeksi :D) mutta minusta parhaimpia on ne, mistä täytyy kysyä että mikä hitto toi on? Tai kohteliaammin: mikä tuo on?

Tribaalillakin toki voi olla jokin syvällisempi merkitys, mutta ei silti samanlainen kuin vaikka enkelin siivillä. Tai sillä tatuonnilla, jonka näkeminen sai minut itkemään.

"hmm"
Mul on piru vasemmalla olalla ja enkeli oikealle.. Enkelin vierellä ovat vanhempieni nimien etukirjaimet (vanhemmat siis menehtyneet). Ei kaikki ymmärrä.. Mutta ei heidän tarvitsekkaan...

• Tykkää
Reactions: idunnor
gisella
Mulla on 10cm x 10cm kirkkoveneen kuva oikeanpuoleisessa pakarassa. Muut jostain syystä pitävät sitä jotenkin huvittavana, mutta minulle se symboloi rakasta soutuharrastustani seurakunnan riveissä. Peitin tatuoinnilla vuoden '99 kesäsouduista seuranneen hiertymän.

moi taas tutut! :D
Mulla on niskassa sydän, joka näyttää vaan "särkyneeltä". Siinä kuitenkin lukee mun esikoisen nimi sydämen muotoon kirjoitettuna, mutta suurin osa ei tajua sitä vaikka sanoisin että siinä lukee "xxx".

Yhteistyössä