Olen ennenkin kiinnittänyt huomiota tuohon mitä vastaat onnellisuuteen. Miksi et oel onnellinen?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sopiva ja en
ei ole mitään syytä ollaAlkuperäinen kirjoittaja päättömälle :Olen ennenkin kiinnittänyt huomiota tuohon mitä vastaat onnellisuuteen. Miksi et oel onnellinen?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:sopiva ja en
Kai nyt jotain sentään?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei ole mitään syytä olla
Voi se olla. Mä olen ollut onnellinen koko elämäni. Onnellisuus on minulle pysyvä, kokonaisvaltainen tunne. Onni taas on hetkellinen tunne, koska ei elämä voi olla jatkuvia onnenhetkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Josefiina:Onnellisuuden tila ei ole pysyvä koskaan. Myös itsetunto vaihtelee tilanteen mukaan. Näin minusta.
Ei ilonaiheet/onnenaiheet tms. riitä tekemään ihmistä onnelliseksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Kai nyt jotain sentään?Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ei ole mitään syytä olla
Ymmärrän tuon. En itsekään määrittele itseäni onnelliseksi vaikka on perhe, terveet lapset, ym. Mutat silti.... jotenkin olen aina ajatellut että Päätön olisi onnellinen ja oman elämänsä herra.Alkuperäinen kirjoittaja ffff:Ei ilonaiheet/onnenaiheet tms. riitä tekemään ihmistä onnelliseksi.
Voi olla jostain asiasta onnellinen, kiitollinen, iloinen, tyytyväinen; ei riitä kuitenkaan yleiseen onnellisuus-tilaan.
tolla tyylillä pitää olla peili mukana että saa ihailla naamaansa missä vaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnellisuus kumpuaa siitä, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja omaa suht terveen itsetunnon. On siis tyytyväinen itseensä ja kykenee rakastamaan itseään. Plussaa on, jos on vielä optimistinen luonne.
Ehkä tuo asenne on syynä siihen, ettet ole onnellinen. Terve narsismi (ei sairas) on normaalia ja toivottavaa. Itseään pitää arvostaa yhtä lailla kuin toisiakin eikä antaa kenenkään kävellä ylitseen tms. Pitää rakastaa itseään, että kykenee rakastamaan myös muita.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tolla tyylillä pitää olla peili mukana että saa ihailla naamaansa missä vaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnellisuus kumpuaa siitä, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja omaa suht terveen itsetunnon. On siis tyytyväinen itseensä ja kykenee rakastamaan itseään. Plussaa on, jos on vielä optimistinen luonne.
Totta. Mä olen tullut onnellisemmaksi sitä mukaa kun olen kasvanut ihmisenä ja itsetunto on parantunut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnellisuus kumpuaa siitä, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja omaa suht terveen itsetunnon. On siis tyytyväinen itseensä ja kykenee rakastamaan itseään. Plussaa on, jos on vielä optimistinen luonne.
ei tästä voi tuntemattomien kanssa väitellä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä tuo asenne on syynä siihen, ettet ole onnellinen. Terve narsismi (ei sairas) on normaalia ja toivottavaa. Itseään pitää arvostaa yhtä lailla kuin toisiakin eikä antaa kenenkään kävellä ylitseen tms. Pitää rakastaa itseään, että kykenee rakastamaan myös muita.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tolla tyylillä pitää olla peili mukana että saa ihailla naamaansa missä vaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnellisuus kumpuaa siitä, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja omaa suht terveen itsetunnon. On siis tyytyväinen itseensä ja kykenee rakastamaan itseään. Plussaa on, jos on vielä optimistinen luonne.
Voisin peesata.Alkuperäinen kirjoittaja ju:On hyvä itsetunto ja olen suht onnellinenkin