G: onko muita jotka ei aio muistaa mitenkään isäänsä isänpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

isätön

Vieras
Minä en aio. Hän on loukannut minua pahiten maailmassa ja yrittänyt saada mieheni esim. hakkaamaan minut, jättämään minut jne. Myös perinnöttämäksi on minut tehty. Ja en ole koskaan tehnyt mitään pahaa hänelle päinvastoin 30+ vuotta olen yrittänyt vain olla mieliksi, mutta 6kk sitten päätin lopettaa. Sairas mies hän on, eikä mene hoitoon niin parempi on olla -ei missään tekemisissä. Omassa perheessä vietetään isänpäivää tietysti. Teen miehelle lasten kanssa aamupalan.

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
miten voi tehdä perinnöttömäksi? lapselle kuuluu lakiosuus, sitä ei voi vanhempi "kieltää".

Mutta en ole koskaan tehnyt mitään sellaista että minulta tulisi evätä rintaperillysyys, päinvastoin olen aina ollut isäni tukena viime keväänä hän mokasi vaan kaiken noilla hulluilla puheillaan : (

Alkuperäinen kirjoittaja isätön:
Minä en aio. Hän on loukannut minua pahiten maailmassa ja yrittänyt saada mieheni esim. hakkaamaan minut, jättämään minut jne. Myös perinnöttämäksi on minut tehty. Ja en ole koskaan tehnyt mitään pahaa hänelle päinvastoin 30+ vuotta olen yrittänyt vain olla mieliksi, mutta 6kk sitten päätin lopettaa. Sairas mies hän on, eikä mene hoitoon niin parempi on olla -ei missään tekemisissä. Omassa perheessä vietetään isänpäivää tietysti. Teen miehelle lasten kanssa aamupalan.

Tottahan sulle lakisääteinen kuuluu perinnöstä.
Omanikin oli narsistipaska, kuollut ja kuopattu, en halua käydä haudallakaan.

Yhteistyössä