G: onko monta korvista on ja yleensä lävistystä...

• Viestiketjun aloittaja reikiä
  • Ensimmäinen viesti
reikiä
Minulla on nyt viisi korvista, oikeassa kaksi ja vasemmassa kolme joista korvalehden puolessa välin oleva on tuorein, sanovat että parin viikon päästä vaihtaa siihen semmoinen pallorengas eli hoitorengas jonka ostin samalla!

Non compos mentis
0

On mulle yritetty korvikset laittaa useampaan kertaan, mutta mun iho on niin herkkä, ettei se kerrassaan tykkää lainkaan. Mulla kestää yleensäkin mm. leikkaushaavojen paraneminen tosi kauan. Olen löytänyt todella kauniita korviksia, jotka saa kiinni ilman lävistystä. Käytän niitä sitten tilaisuuksissa, joissa edellytetään naismaista ulkoasua (brrr...).

WildRose
olen kateellinen teille. jouduin luopumaan rakkaasta nenäkorustani allergisen nuhan takia ja korvissani on jokin ihme mutaatio.. yhdet korvanreiät ok, ei ongelmia mutta kun otin toiset eivät parantuneet millään ja niiden kohdalle kasvoi ihme pallot.. ihan asiallisessa lävistyslikkeessä otin ja phjeiden mukaan hoidin. nyt keskityn sitten tatuointeihin.. :)

molemmissa korvissa 20mm tunnelit ja kielessä lävistys...tällä hetkellä ei muita ole...

Parhaimmillaan oli: silmien välissä, nenän sivuilla, nenän keskellä, alahuulessa sivuilla, kielessä, nänneissä sekä tunnelit korvissa ja pari rengasta lisäks korvissa...

Silmien väliin tahi keskelle nenään haluan vielä takaisin...

reikiä
Mulla on hieman arka tuo uusi reikä puhdistan joka ilta ja aamu napin vierestä ja pyöritän korua se ei kipeää tee, vaan kuin kutittaa. viime torstaina otin uusimman sen reiän eli yli viikko niin saan vaihtaa renkaan jossa os se pallo. sehän olis helpompi ei tarvitse poistaa korua kun voi puhdistaa se paikallaan vai mitä

jepulis
Molemmissa korvissa 4 reikää mut vaan kaksissa on korvikset en oo löytänyt mitään kivoja pieniä mitkä sopis tonne ylös ettei välttämättä kiinnitäis niin paljon huomiota kuin roikkuvat
muualla ei sitten olekaan reikiä jos joskus tän vatsan saan pois niin sitte napakorun ajattelin pistää

illlltsku
vasemmassa 5 korvakoruu, oikees 4, napakoru löytyy ja haluisin silmien väliin, huulikorukin ollu, mutta ei olllu oikee juttu, ni otin pois, puolen vuoden käytön jälkeen ;)

juu
On ollut jotain 12 lävistystä yhtä aikaa. Nykyisin on kolme (korvat ja napa). Nyt on hyvä. Jos joskus raskaudun, niin ehkä poistan napalävistyksen.

Kun ikää tulee, niin lävistykset vähenee. Ja varsinkin jos uravalinta natsautuu kohilleen. Lävistykset on siitä hyviä, et ne saa aina pois. Joitakin olen ottanut siksikin pois, että olen pelännyt tulehdusriskejä tulevaisuudessa. Tai esimerkiksi hampaan kiiltovaurioita peläten poistin yhden. Lävistykset ovat aina olleet kuitenkin siististi, eli kovin moni ei olisi edes huomannut monia noista.

Tuo korvalehden ylempänä oleva mulla ainakin tulehtu aika lahjakkaasti, piti poistaa. Mutta on helpompi hoitaa mielestäni renkaalla.

Yhteistyössä