G: Onko mammoilla merkki laukkuja :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "friikki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tasan kaksi "merkki"laukkua.

Marimekon perusmallin olkalaukku. En muista hintaa.. 150€?

Ja Longchampin keskikokoinen le pliage mikä lie laukku. Hinta pyöri siinä 100€:n paikkeilla.

(No on mulla sitten vielä 2 ei-minkään-merkin-iltalaukkua ja 1 benettonin pieni olkalaukku)

En ole mikään laukkufriikki, tärkeintä laukussa on pitkäikäisyys/kestävyys/klassisuus ja käytönnöllisyys.

Ei oo eikä tuu. En arvosta ollenkaan sellaisia. En edes ymmärrä koko käsilaukun merkitystä, puhelin ja rahapussi mahtuvat taskuun. Vauva-aikaan liberokassiin mahtui vaippa yms tarpeelliset ja kelpasi hyvin meille.

[QUOTE="höh";29765899]Ei oo eikä tuu. En arvosta ollenkaan sellaisia. En edes ymmärrä koko käsilaukun merkitystä, puhelin ja rahapussi mahtuvat taskuun. Vauva-aikaan liberokassiin mahtui vaippa yms tarpeelliset ja kelpasi hyvin meille.[/QUOTE]

Itse ainakin tarvitsen esim. töihin muutakin kuin puhelimen ja rahapussin.

Puhelin, avaimet, lompakko, eväät, kalenteri, kynä, vesipullo, sateenvarjo, menkkasiteet, nenäliinat, huulirasva jne on laukun vakiokalustoa.

Siinä esimerkki mihin käsilaukkua voi tarvita.

Vauvalle hankin kunnon hoitolaukun, liberokassi oli meille iiihan liian pieni. Piti mahtua omien kamojen lisäksi mm. varavaatteet, harso, tutit, vaipat, pyllypyyhkeet/pyllypyyhe, vaipanvaihtoalusta, pullo ja korvikkeet, myöhemmin piltit, lusikka, ruokalappu, pari viihdykelelua yms. Hyvä kassi mielestäni siis tarpeellinen.

Niin, emmaljungan "merkki"hoitolaukku meiltä löytyy myös :D

Kaksi Furlaa, DKNY, Picard ja satunnaisia tuntemattomampia nahkalaukkuja.
Kyseiset merkit todettu laadukkaiksi käytössä. Ostan jos löydän hyvän alennuksen tai käytettynä.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Mulla on pari Tosca Blun laukkua, toinen reilu 300 € ja toinen alta 200 €. DKNY:n pikkuveskasta maksoin alta satasen ja Desigualin laukusta 50 €. Mäkään en ole laukkuihminen, noi mun ostamat laukut on olleet sellaisia että niihin on jäänyt "silmä kiinni" ja joissain paikoissa laukku vaan on hyvä olla mukana :D

Halvempia merkkilaukkuja löytyy. En onneksi ole kiinnostunut näistä tonnin hintaluokan laukuista ollenkaan :) Tulisi kalliiksikin.

Guessia löytyy laukkuna ja lompakkona useampia. Tykkään niiden ulkonäöstä, mutta hinta-laatusuhde tökkii. Pari Guess tuotetta minulla on, jotka eivät ole menneet päivittäisessä käytössä miksikään, mutta useimmat alkavat kulua niin nopeasti, ettei sitä kyllä yli 100e laukulta odottaisi.

Kallein laukkuni taitaa olla vauvan hoitolaukku, 170e :D Halusin panostaa, ja ostin hoitolaukun joka ei näytä tippaakaan hoitolaukulta :)

[QUOTE="juupajuu";29765931]Itse ainakin tarvitsen esim. töihin muutakin kuin puhelimen ja rahapussin.

Puhelin, avaimet, lompakko, eväät, kalenteri, kynä, vesipullo, sateenvarjo, menkkasiteet, nenäliinat, huulirasva jne on laukun vakiokalustoa.

Siinä esimerkki mihin käsilaukkua voi tarvita.

Vauvalle hankin kunnon hoitolaukun, liberokassi oli meille iiihan liian pieni. Piti mahtua omien kamojen lisäksi mm. varavaatteet, harso, tutit, vaipat, pyllypyyhkeet/pyllypyyhe, vaipanvaihtoalusta, pullo ja korvikkeet, myöhemmin piltit, lusikka, ruokalappu, pari viihdykelelua yms. Hyvä kassi mielestäni siis tarpeellinen.

Niin, emmaljungan "merkki"hoitolaukku meiltä löytyy myös :D[/QUOTE]

Herra isä tuota romumäärää, mitä kannatte mukana. Puhelimessa on kalenteri, kynän saa kyllä lainattua (silloin kun sattuu tarvimaan), vettä saa mistä vaan, sateenvarjo? (ikinä tarvinut), nenäliinat & huulirasva ei kuulu mun tavaroihin ollenkaan. Eli puhelin, rahapussi ja avaimet jäi jäljelle, menee taskuun.
Samoin vauva-aikaan, mihin noita kaikkia tarvitaan. Ja hei, minulla on sentään kaksoset. Hyvin riitti liberokassi.

[QUOTE="höh";29765990]Herra isä tuota romumäärää, mitä kannatte mukana. Puhelimessa on kalenteri, kynän saa kyllä lainattua (silloin kun sattuu tarvimaan), vettä saa mistä vaan, sateenvarjo? (ikinä tarvinut), nenäliinat & huulirasva ei kuulu mun tavaroihin ollenkaan. Eli puhelin, rahapussi ja avaimet jäi jäljelle, menee taskuun.
Samoin vauva-aikaan, mihin noita kaikkia tarvitaan. Ja hei, minulla on sentään kaksoset. Hyvin riitti liberokassi.[/QUOTE]

Menetkö autolla ovelta ovelle kenties, vai eikö teilläpäin sada ollenkaan?

Minimimäärä tavaraa jolla pärjää jos lähtee pidemmälle kuin lähikauppaan on avaimet, lompakko, bussilippu, puhelin ja sateenvarjo. Kai nämä saisi tungettua taskuihin, mutta ruman näköistä jos istuvan takin taskut pullottaa sälää..

Mutta kai tämä on niitä asioita joista ei voi vääntää sotaa, toiset tykkää laukuista ja muusta pukeutumisesta ja toiset ei nakkaa paskaakaan.

Mulla on mukana kännykkä, auton/prätkän avaimet, ajokortti/pankkikortti tai takista riippuen lompakko. En ole koskaan tarvinnut muuta missään. Jos eväitä yms. täytyy viedä töihin vien ne muovipussissa, jota ei sitten tarvii raahata takaisin päin. Paljon helpompaa viihteelläkin ja joka paikassa kun ei ole se laukku vaivana tai aina tiellä.

Eihän miehetkään käytä mitään käsilaukkuja, en keksi miksi minäkään tarvitsisin kun ihan samat kamat kulkee mukana.

Yhteistyössä