G: Onko lapsellanne poni/hevonen tai oletteko ostamassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Tuli tost poninjahtausjutusta mieleen tällanen kun aina amerikansarjoissa yms. esitetään lellityt lapset usein niin, että niillähän on "jopa poni".

Onkos kuinka monen palstalaisen lapsella poni tai hevonen tai lähiaikoina luvassa (vaikkapa joululahjaks)? :D

Meillä on poika 4 kk ja odottelen, että koskahan mummolaan tulee sellainen sopiva poni, tällä hetkellä on vain heppoja.

meillä oli hevonen, mutta koska oli jo 7vanha, mitään juoksematon lompsa, niin annoin suosiolla lemmikiksi hyvään paikkaan :) ei mulla oo aikaa eikä mielenkiintoa pitää hevosta, jossei se edes muutamaa kymppiä sillon tällöin juokse :whistle: ja koska joku kuiteskin sanoo, että hevosen pitää olla oikeesto hyvä, että se elättää ittensä, niin tiedän sen kyllä, enkä sellasta hevoselta vaadikkaan.. musta on vaan turhaa pitää niin isoa ja kallista eläintä ihan tyhjänpanttina. Sitä åaitsi mikään ei oo niin kivaa ku oman hevosen treenaaminen startti kuntoon :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
meillä oli hevonen, mutta koska oli jo 7vanha, mitään juoksematon lompsa, niin annoin suosiolla lemmikiksi hyvään paikkaan :) ei mulla oo aikaa eikä mielenkiintoa pitää hevosta, jossei se edes muutamaa kymppiä sillon tällöin juokse :whistle: ja koska joku kuiteskin sanoo, että hevosen pitää olla oikeesto hyvä, että se elättää ittensä, niin tiedän sen kyllä, enkä sellasta hevoselta vaadikkaan.. musta on vaan turhaa pitää niin isoa ja kallista eläintä ihan tyhjänpanttina. Sitä åaitsi mikään ei oo niin kivaa ku oman hevosen treenaaminen startti kuntoon :)

Meillä on mun porukoilla viidestä kymmeneen hevosta aina tallissa niin siellä vois yks pieni ponikin mennä siinä sivussa, ne ei edes paljoo syö. Itsellä oli kun oltiin veljen kaa pieniä oma hevonen, jolla sai ajella ja ratsastella. Aikansa se radalla tienasikin mut sitten jäi mun lemmikiksi, oli vaan niin kova viemään, että kun en enää sille pärjännyt (toi väkisin kiitoa kotiin) niin annoin porukoille luvan laittaa teuraaksi (se oli 16). On se niin kallis syötettävä jos ei yhtään tienaa, totta puhut siinä!

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma76:
Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:

Meillä on mun porukoilla viidestä kymmeneen hevosta aina tallissa niin siellä vois yks pieni ponikin mennä siinä sivussa, ne ei edes paljoo syö. Itsellä oli kun oltiin veljen kaa pieniä oma hevonen, jolla sai ajella ja ratsastella. Aikansa se tienasikin mut sitten jäi mun lemmikiksi, oli vaan niin kova viemään, että kun en enää sille pärjännyt (toi vökisin kiitoa kotiin) niin annoin porukoille luvan laittaa teuraaksi. On se niin kallis syötettävä jos ei yhtään tienaa, totta puhut siinä!

joo siis eri asia jos on oma talli, niin sielähän nyt menee muutama teuras sivussa lemmikkinä, muttakun meillä ei omaa tallia ole, niin siksi mielipiteeni tämä ;)

Yhteistyössä