G: Olisitko mieluummin viiden lapsen äiti vai yhden lapsen äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mää kanssa tykkäisin niin, että olisi yksi lapsi, en halua viittä lasta...!!!!!!!
haluan itekki harrastaa ja elää...ja että rahaa jää muuhunkin kuin elämiseen...
myös yhdelle lapselle voi ostaa hieman kalliimpia ja parempia vaatteita...

Yksi, ehdottomasti. Koen että voin tarjota paljon paremman elämän lapselle, viiden kanssa tekis tiukkaa. Lisäksi haluan itse säilyttää omaa aikaa ja tilaa, vaikka lapsia onkin. Meillä yksi, kaksi lienee maksimi.

Kukas katsonut? mä kans sain tytön hyvin nuorena, olen nyt 34-vuotias ja tyttäreni on 17.
Minulla on vakituinen työpaikka ja on ollut helppoa sikäli, että on ollut vain yksi lapsi ruokittavana.
Olemme hyvin läheisiä. Matkustelemme paljon ja harrastamme mm. laskettelua ja ratsastamista.
Vanhempani asuvat melko lähellä, samalla paikkakunnalla joten hän on vietänyt heidän kansaan paljon aikaa, joten minulla on jäänyt aikaa myös itselleni.
Tyttären isä asuu toisella paikkakunnalla oman perheensä kanssa, tyttär näkee isäänsä joskus lomilla...esim. kesällä vietti heillä kolme viikkoa yhteen menoon.. Tyttärelläni on paljon kavereita
naapurustosa ja he ovat meillä paljon, myös yökylässä.
Tytär itse ainakin vakuuttanut, ettei ole kärsinyt "yhdenlapsen -syndroomasta" ,
kuulemma päinvastoin! :)

Yhden, olettaen että itse kokisin ne kaikki 3 raskautta ja synnytystä :D Tällä hetkellä 2 omaa.

Adoptioon tmv. alkaisin heti vaan eipä mua taideta katsoa tarpeeksi hyväksi vanhemmaksi jotta sellaiseen pääsisin taikka jaksaisin sitä vuosien showta.

Viisi lasta ottaisin :)
tosin en kyllä viittä raskautta kestäisi, joten meillä jää näihin kahteen. Optio on kyllä kolmanteen joskus hyvin kaukana tulevaisuudessa, mutta tuskin tulee kolmatta kuitenkaan.
Jos raskaudet olisi helppoja niin neljä lasta meille haluaisin, mutta koska raskaana oleminen on niin järjettömän kamalaa niin ei taida tulla enempää lapsia meille.

Yhteistyössä