G:Oletteko usein päällä?

• Viestiketjun aloittaja löllö
  • Ensimmäinen viesti
Pam
En :( Ukkoni on tollanen luuviulu ja sanoi seurustelun alussa jotain et "ai kun painaa", kun olin sen päällä, niin ei huvita enää olla. En kyl paina itsekään kuin 51kg, mut silti...

Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Meinasin kirjoittaa, että joka ilta monta tuntia ja usein päivisinkin lasten nukkuessa, mutta onneks luin otsikon paremmin uudelleen! ;) :LOL:
Mäkin luin eka että "täällä", mut sit näin tuon ison tekstin, et PANESKELLESSA, niin sit olin et "häh, jokuko on täällä aina paneskellessa??!!" :D

no
en.8 vuoden aikana vain muutoman kerran. häpeän itteäni alasti, en kehtaa ja en kyllä pitkään jaksaiskaan. niin, mulla on tosi huono itsetunto tällä alueella ja johtuu pitkälle siitä ettei "tisseissä" ole mitään näyttämistä... mies ei kyl valita mut minä ite... ja mies ku niin haluis että oisin päällä...

Alkuperäinen kirjoittaja no :
en.8 vuoden aikana vain muutoman kerran. häpeän itteäni alasti, en kehtaa ja en kyllä pitkään jaksaiskaan. niin, mulla on tosi huono itsetunto tällä alueella ja johtuu pitkälle siitä ettei "tisseissä" ole mitään näyttämistä... mies ei kyl valita mut minä ite... ja mies ku niin haluis että oisin päällä...
Pidä rintsikat tai joku toppi päällä, niin ei rinnat hävetä. :)

Yhteistyössä