G:oletteko koskaan siivonneet yöllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PuPuLi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En todellakaan :D

En siivoa mielellään päivisinkään :ashamed:

Niin ja itseasiassa mulla on "sääntö" etten tee mitään kotitöitä klo 21 jälkeen.
Nytkin tiskari odottaa tyhjennystä joka tapahtuu vasta aamulla.

Raskausaikaan monesti valvoin kun ukko oli yövuorossa ja siivosin ja pesin pyykkiä pitkin öitä. Omakotitalossa ei niitä naapureitakaan sillä häiritse niin parempi tehdä sillon kun virtaa riittää etei jää tekemättä :whistle:

Kysy vai kuinka monesti.. Kahden jälkeen en oo usein enää kelloa uskaltanut vilkaistakaan.. Ainaki neljään-viiteen asti olen parhaimmillani siivonnut vaikka olisi aikainen herätys ja samalla kironnut aamulla tulevia vieraita tai lapsen synttäreitä..
Toisaalta olen nauttinutkin kun saa kerrankin siivota ilman että lapset sotkevat sitä mukaa.:)

Olen, mutta en tässä asunossa asuessani. Sitä eivät naapurimme kestäisi |O

Minäkään en mielelläni tee mitään siivoushommia lasten nukkuma-ajan jälkeen.
Pyykit ripustan. Muut hommat saavat odottaa.

Minäkin siivoilen usein yöllä. Keittiön tasot ja pöytä nyt joka ilta puolenyön aikaan, välillä lattiakin. Koska imuroida en yöaikaan viitsi, niin vedän lastalla murut ja muut roskat pois ja sitten pyyhin. Ja väliovista ja keittiön kaappien ovista on kiva pyyhkiä sormenjälkiä yöllä :) Lelujakin keräilen jos ovat jääneet illalla keräämättä ja aion aamulla imuroida.

Yhteistyössä