G: Oletko tyytyväinen vaunuihisi? Mitkä vaunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijäääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Brio yhdistelmät ja 5 v vanhat jo. AInoa miinus on että työntövarren pehmuste kulahtanut mutta onpa noita kilometrejäkin takan kun päivittäin koirien kanssa lenkkeillään n 3-10 km lenkkejä.

Meillä on käytössä Carenan double swingit eri-ikäisillä sisaruksilla. Olen tyytyväinen! :)

Tykkään, että vauva voi matkustaa kasvot minuun päin kuten "tavallisissa" vaunuissa ja esikoinen kasvot menosuuntaan siten, että ei ihan koko ajan ole häiritsemässä vauvan unia. Tykkään myös ulkonäöstä. Eikä hintakaan ollut paha.

ollu kolmet vaunut/rattaat
briot-joissa saa rataisiin kovan kantokopan
carenat-kaksosten rattaat joissa saa selkänojat erikseen makuulle.käy pehmeä kantokoppa.
carenat-rattaat joissa saa selkänojan makuulle.käy pehmeä kantokoppa.
kaikki on hajonnu..ollu käytös kahella lapsella.
carenat hajonnu heti alkuun.briot ollu kestävimmät.

Alkuperäinen kirjoittaja minna:
ollu kolmet vaunut/rattaat
briot-joissa saa rataisiin kovan kantokopan
carenat-kaksosten rattaat joissa saa selkänojat erikseen makuulle.käy pehmeä kantokoppa.
carenat-rattaat joissa saa selkänojan makuulle.käy pehmeä kantokoppa.
kaikki on hajonnu..ollu käytös kahella lapsella.
carenat hajonnu heti alkuun.briot ollu kestävimmät.

Niin, halvalla ei saa hyvää ;)

Meillä on ollu kahdella lapsella Emmiksen classic sportit ja siihen olen ainakin tyytyväinen, että ovat kestäneet hyvin kahden lapsen ajan ja kovassa käytössä ovat olleet kun meillä ei ole autoa ja paljon niillä on tavaraa roudattu lapsien lisäksi mm. kauppatavaraa, keilapalloja, tietokone jne.. Ilmakumipyörien kanssa on ollu vähän puhkeamisongelmia, vaivaan autto ulkokumien vaihto uusiin ja kerran vaunut vietiin hitsattavaksi liikkeeseen, mutta muuta vaivaa ei ole ollu. Hintasna arvoiset menomelit ovat olleet ja riittää niistä vielä jollekin parveke- tai 2. kärryiksi.

Phil & Teds Sport sisarusrattaat. Hyvät ja toimivat, ketterät ohjata ja tarpeeksi kookkaat renkaat. Miinuksena ehkä se, että työntöaisa on "syvyyssuunnassa" melko lyhyt, jos tällainen pitkäjalkainen tyyppi työntää vauhdilla pitkin askelin, jalka saattaa välillä osua taka-akseliin.

http://www.winkalotts.co.nz/images/assetimages/cat_all-position.jpg

meillä on emmaljungan duo smartit ja olen ollut tyytyväinen,isot pyörät kulkevat hyvin lumessa ja hyvin pärjätty ilman kalliimmissa malleissa olevia "hienouksia! kuten ilmastoitu patja tms..kesällä olisin kaivannut heittoaisaa mutta vaunujen kääntäminen ajoi saman asian :)

Gessleinin F6:t on meillä. Alunperin valinta kallistui niiden puolelle vaihdettavien etupyörien takia, ja ne onkin olleet kätevät. Oikeastaan ainut huono puoli on käsijarrun kömpelyys, muuten olen ollut tosi tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti-vm73:
meillä on emmaljungan duo smartit ja olen ollut tyytyväinen,isot pyörät kulkevat hyvin lumessa ja hyvin pärjätty ilman kalliimmissa malleissa olevia "hienouksia! kuten ilmastoitu patja tms..kesällä olisin kaivannut heittoaisaa mutta vaunujen kääntäminen ajoi saman asian :)

Mikä sinusta on kallis merkki, jos ei Emmaljunga?

Nämä http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=126&valikoimaid=1 ja oon ollut tosi tyytyväinen. Tilava koppa on ollut loistava ja on ollut kevyet työntää. Keinonahka on ollut helppo pitää puhtaana ja väriäkään, valkoinen, en ole ainakaan vielä katunut. Suosittelen lämpimästi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti-vm73:

Mikä sinusta on kallis merkki, jos ei Emmaljunga?

En ole kirjoittaja, mutta kyse olikin kalliimissa malleissa, ei merkeissä. Emmaljungallakin on halvempia ja kalliimpia malleja!

Yhteistyössä