G: Oletko tyytyväinen elämääsi?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Ken guru
Erittäin tyytyväinen.

- Mulla on ihana perhe, ja vielä yksi lapsi tulossa!
- Meillä on kiva ja viihtyisä koti
- Välit omiin vanhempiin ja sisaruksiin on lämpimät ja hyvät
- Mulla on kavereita "riittävästi"
- Olen terve
- Mulla on vakituinen hyvä työpaikka (vähän tylsä tosin), mutta saan myös opiskella
- Meillä on talous kunnossa
- Olen itsekin ihan ok kunnossa, ei ylipainoa tms.
 
Olen, mutta se ei tarkoita ettenkö voisi olla tyytyväisempikin. Mutta jos asteikko on 0-100 ja 100 on täysi tyytyväisyys niin ennen huomisaamua olen jo yli sadan, juuri nyt ehkä 65. Sehän vaihtelee hetkestä toiseen, tilanteiden ja olosuhteiden mukaan. Minulla on maailman ihanin mies, jota nyt ikävöin. Elämäni on 10-15 vuoden takaiseen verrattuna paratiisissa käyskentelyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
"Vieras ap"
Kyllä osittain olen, ihana perhe: mies ja 4 lasta tyttöjä 2 sekä 2 poikaa <3
Kaikki ollaan terveitä jopa oma mielenterveys on parempi nyt kuin koskaan! :)
Ainoana miinuksena on rahatilanne :/ se on aika huono, mies yrittäjä ja itse kotona vauvan kanssa. Mutta kyllä kai sekin kohenee taas! :)
 
Olen melko tyytyväinen.
Työelämää muuttaisin jos voisin, lisäksi rakkaani toivoisin terveeksi jos voisin sen päättää.
Esikoisen uhmailut syövät hermoja, se ottanut päähän viime päivinä aika rankasti, kauheeta vääntöä. Haluaisin myös enemmän kahdenkeskistä aikaa ja lepoa mieheni kanssa.

Tämän hetken onnellisuusprosentti 75%, vuosi sitten se oli lähellä sataa.
 
vaimokulta
Kyllä.

Ihana perhe, maailman rakkain mies ja poika. Parasta aamu-yllätysseksiä tänään ennen miehen töihin lähtöä. Hoitovapaa vielä menossa,- saa tehdä mitä ite tykkää.
 
"jeps"
Olen. Omat vaikeudet elämässä on. Hyvää on kuitenkin paljon enemmän. Meillä on hyvä perhe, terveyttä tarpeeksi ja taloudellisestikin kaikki ok. Hyviä ystäviä myös löytyy ja mielekästä tekemistä- siitä se onni mielestäni koostuu.
 

Yhteistyössä