K
katti
Vieras
Jos olet, miten ilmenee arjessasi? Oletko tasa-arvoinen puolisosi kanssa? Miten jaatte lasten hoidon/kotityöt?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ikiteinix:Olen. Jos joku tulee käymään kylässä ja kotona on siivottoman näköistä, en katso olevani vastuussa asiasta - kuin enintään puoliksi.
Alkuperäinen kirjoittaja iloton:Olenko tasa-arvon kannattaja? Olen.
Olenko siis feministi? Olen.
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja iloton:Olenko tasa-arvon kannattaja? Olen.
Näinpä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja iloton:Olenko tasa-arvon kannattaja? Olen.
Näinpä.
Peesi.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:En. Ymmärrän feminismin naisten oikeuksien vähän liian pitkälle menevänä ajamisena. Tasa-arvo tiettyyn pisteeseen asti on ok, mutta tasapäistäminen ei onnistu eikä pitäisikään onnistua.
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:En. Ymmärrän feminismin naisten oikeuksien vähän liian pitkälle menevänä ajamisena. Tasa-arvo tiettyyn pisteeseen asti on ok, mutta tasapäistäminen ei onnistu eikä pitäisikään onnistua.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:En. Ymmärrän feminismin naisten oikeuksien vähän liian pitkälle menevänä ajamisena. Tasa-arvo tiettyyn pisteeseen asti on ok, mutta tasapäistäminen ei onnistu eikä pitäisikään onnistua.
Mielenkiinto heräsiMiten tasa-arvoa voidaan ajaa "liian pitkälle"? Feminismihän ei ole yhtä kuin naisten miehiö kohtaan harjoittama sovinismi...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:En. Ymmärrän feminismin naisten oikeuksien vähän liian pitkälle menevänä ajamisena. Tasa-arvo tiettyyn pisteeseen asti on ok, mutta tasapäistäminen ei onnistu eikä pitäisikään onnistua.
Mielenkiinto heräsiMiten tasa-arvoa voidaan ajaa "liian pitkälle"? Feminismihän ei ole yhtä kuin naisten miehiö kohtaan harjoittama sovinismi...
Tasa-arvo menee liian pitkälle silloin kun naisen on pakko mennä armeijaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:En. Ymmärrän feminismin naisten oikeuksien vähän liian pitkälle menevänä ajamisena. Tasa-arvo tiettyyn pisteeseen asti on ok, mutta tasapäistäminen ei onnistu eikä pitäisikään onnistua.