Ainakin iskin unelmieni miehen baarissa puhtaalla nassulla. :)
Professional Griefer 31.12.2013 #27 Alkuperäinen kirjoittaja 66688: Näytä alkuperäinen viesti Ainakin iskin unelmieni miehen baarissa puhtaalla nassulla. Click to expand... Tuli tästä mieleen, että mullakaan ei muuten ollut sillä ratkaisevalla tapaamiskerralla meikkiä, eikä peruukkia/lisähiuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja 66688: Näytä alkuperäinen viesti Ainakin iskin unelmieni miehen baarissa puhtaalla nassulla. Click to expand... Tuli tästä mieleen, että mullakaan ei muuten ollut sillä ratkaisevalla tapaamiskerralla meikkiä, eikä peruukkia/lisähiuksia.
Namppis88 31.12.2013 #28 Ihan ihmiseltä näytän ilman meikkiä enkä sitä arkisin jaksakaan käyttää. Meikattuna olen kyllä huomattavasti paremman näköinen.
Ihan ihmiseltä näytän ilman meikkiä enkä sitä arkisin jaksakaan käyttää. Meikattuna olen kyllä huomattavasti paremman näköinen.
"Shesie" 31.12.2013 #29 Olen, mutta todella persoonattoman näköinen. Siksi ylipäätään edes meikkiä käytän
astrolabe 31.12.2013 #30 En osaa meikata ja koen sen pinnallisuutena, ajanhukkana ja rahan tuhlauksena. Kai sillä voisi ulkoasuaan kohentaa, mutta kaunista minusta ei saa.
En osaa meikata ja koen sen pinnallisuutena, ajanhukkana ja rahan tuhlauksena. Kai sillä voisi ulkoasuaan kohentaa, mutta kaunista minusta ei saa.