G: OIKEESTI hyvä paistinpannu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tefalin pannut on ehdottomasti parhaimpia. Niissäkin on tietty laatueroja eli halvemmat pannut ei ole niin hyviä kuin kalliimmat. Tefalin paras pannusarja tällä hetkellä on Jamie Oliverin uusin sarja.

Täällä on toiminu kaikki teflonpannut. En ymmärrä miten luin jostain, että alta 50€:n ei saa mitään. Saahan valurautapannujakin 20€:lla ja kestää ikuisesti.

on 3-4 vuotta vanha tefalin jamie oliver ja se on ihan huippu hyvä. edellinen pannu oli joku kallis hackman ja se meni kertaalleen takuu vaihtoon ja uusi oli ihan yhtä huono kuin edellinenkin. muistelisin että maksoin tosta tefalista alle 30€. ulkopuoli on turkoosi ja kahva hopeinen.

Onkohan kenelläkään kokemusta tusta tv:ssä mainostetusta Ceramicore paistinpannusta? Mainoksen perusteella kuulostaa oikein hyvältä. Sitten olen joskus messuilla nähnyt myytävän hyvää materiaalia olevia paistinpannuja ja kattiloita mutta en tiedä mistä niitä saisi kun niitä myy vain edustajat?

Toi Matadot ois nyt Cittarissa -40% alessa, mutten taida sitä nyt sitten kumminkaan.. :|

Nyt on käytössä Tefalin "halpis"pannu, enkä tykkää siitä.
Meilläkin paistinpannu on käytössä päivittäin..

Meilläkin Tefal. Aika nopeaan meni huonoksi tai ainakin huonon näköiseksi vaikka ei teflon olekaan rikki mennyt. Käytetään kuitenkin melkein joka päivä ainakin kerran.

[QUOTE="etsijä";27091167]Onkohan kenelläkään kokemusta tusta tv:ssä mainostetusta Ceramicore paistinpannusta? Mainoksen perusteella kuulostaa oikein hyvältä. Sitten olen joskus messuilla nähnyt myytävän hyvää materiaalia olevia paistinpannuja ja kattiloita mutta en tiedä mistä niitä saisi kun niitä myy vain edustajat?[/QUOTE]

On kokemusta. Meillä on sellainen pieni. Tosi hyvä. Verrattuna esim Tefaliin niin ei ei tartu sitäkään vähää. Ainut etten ymmärtänyt ettei sitä voi lämmittää kuumimmalla ja se meni kieroksi. Sopii vielä kasvisten paistamiseen :D

Anttilasta yli kuusi vuotta sitten ostettu merkitön, harmaa "kastikepannu". :) Ei naarmun naarmua, kuumenee hyvin koviin lämpötiloihin ja pitää sen lämmön. Toisaalta jäähtyy melko nopeasti, myös. Maksoi vissiin kympin.

Alkuperäinen kirjoittaja minä;16843441:
tupperwaren paistinpannut ja kattilat on parhaita, sain lahjaksi yhden kattilan sen ison yli 5 litrasen ja sen paistinpannun ei ole kyllä mulla ikinä ollut niin hyviä on kylläkin niin kalliita että en tiedä raskisinko itse ostaa

Paskin paistinpannu mikä on mulla koskaan ollut. Luulin saavani 229 eurolla laatua, mutta paskat. Kaikki jää pohjaan kiinni oli miten paljon rasvaa tahansa, lämpö niin pienellä kuin voi ja vaikka sekoittaa koko ajan! Älä siis osta ikinä tupperia jos haluat oikeasti hyvän pannun!

"Dick Tator" minulla on myös vanhemmiltani saatu Högforsin pannu, mutta ikä lienee 30-40 luvulta(vanhempikin?), sillä äitini muistelee, että pannu oli talossa jo hänen muuttaessaan miniäksi tilalle -40 luvun alussa. Pannussani on leima jonka perusteella yritän jäljittää valmistusajankohtaa.................ja pannuhan on koko ajan ollut täydessä käytössä, enkä minä ainakaan siitä koskaan luovu! Siinäpä haaste pinnoitetuile(joita nolona myönnän käyttäneeni)