G: OIKEESTI hyvä paistinpannu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miracles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lidlistä olen ostanut semmoisia induktiolle ja kaasulle käyviä pannuja, kestävät noin 3 vuotta ja maksavat alle 20 euroa. Kalliimmat pannut, Kovanaamat sun muut, eivät ole kestäneet yhtään kaueampaa. Osaan mielestäni käyttää paistinpannua suht oikein :) Aika-ajoin Lidlissä niitä pannuja on, useamman kerran vuodessa.

Ei ainakaan matador. Meillä on menny 5 matador pannua vaihtoon koska pinnoitus on menny aina piloille vaikka ollaan ohjeiden mukaan hoidettu..huhun mukaan tefalin halppispannut on parhaimmasta päästä.

Meillä käytetään niin paljon pannua ettei mikään ole kestänyt, ei hackmannit eikä muut. Olen alkanut ostaa halvemman hintaluokan pannuja niin ei harmita heittää menemään, kestävät minkä kestävät. Lildlin laatua taitaa olla parhaillaan.

Jamie Oliver on hyvä. Meillä on se tavan pannu sekä kannellinen kasaripannu.

Älkää vaan hyvät ihmiset ostako Matadoria! Alle kympin halpispannujenkin pinnoitteet kestää paremmin.

Toi Matadot ois nyt Cittarissa -40% alessa, mutten taida sitä nyt sitten kumminkaan.. :|

Nyt on käytössä Tefalin "halpis"pannu, enkä tykkää siitä.
Meilläkin paistinpannu on käytössä päivittäin..

Minä oon hyvä laittamaan paistinpannut pilalle. Eivät kestä kuin hetken kun pinta rispaantuu pannusta pois ja ruoka tarttuu niihin sitten jatkossa kiinni. Ensi viikolla tulee lidleen tarjoukseen paistinpannut, pakko käydä hakee sieltä yksi 9e teflonpannu, katotaan miten kauan se kestää.

tupperwaren paistinpannut ja kattilat on parhaita, sain lahjaksi yhden kattilan sen ison yli 5 litrasen ja sen paistinpannun ei ole kyllä mulla ikinä ollut niin hyviä on kylläkin niin kalliita että en tiedä raskisinko itse ostaa

Alkuperäinen kirjoittaja Siiri78:
Scanpanit käytössä meillä.

Mä tykkäsin kanssa Scanpan:in paistinpannusta siihen asti kun se kesti. Mut jotenkin se meni pilalle, ja ruoka alkoi siihen tarttumaan. Takuuta olisi vielä ollut jäljellä, mut kuittia ei tietty löytynyt mistään.