G: Näkemisen arvoisin "naamasi" kun avasit joululahjaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhu

Vieras
Mulla: avasin 16veenä sellaista "korun" mallista kovaa rasiaa (olin saanut edellisenä jouluna sellaisesta kauniin kaulakorun) ja kieli pitkällä odotin tietenkin nyt taas jotain ihanaa korua ja säästin paketin viimeiseksi..

Mikäs sieltä sitten palajstui: Kaasuhellan sytytin siis sellainen pitkän mallinen stendari jossa joku rakennusfirman merkki kyljessä (faija saanut joltain yhteistyökumppanilta liikelahjaksi). Olin ihan että WHAT? Faija siihen, että kun kerta tupakka maistuu niin nyt on siinä sytytintä. Olin, että joo, todellinen "taskumallihan" tämä, Toosi katu-uskottava sytytin : )))

Tästä on nyt jotain viitisen vuotta.. Olin toivonut mieheltä tiettyä romanttista kirjaa, mutta miespä oli sitten halunnut olla vähän mielikuvituksellisempi. Antoi sitten lahjaksi Hitler- Viimeinen taistoni..tai jotain vastaavaa. Naamani oli varmaankin näkemisen arvoinen silloin. Kuittailen tuosta lahjasta edelleenkin. Ja ei, en ole lukenut tuota teosta.

mies ennen joulua kehuskeli että ison lahjan saat,ison paketin... mie avvaan paketin ja mitä sain PÖLYIMURIN k*le!! ja samana jouluna kattilan+kastikekauhan... on ehkä mies saanut kuulla näistä ihanista lahjoista

muutama vuosi sitten sain mieheltä lahjaksi ainoastaan mukin jossa oli teksti:"sain vain lahjaksi tämän surkean mukin".silloin oli päästä itku...tiedän että mies ei ole mikään lahjojen ostaja,ja sen jälkeen olenkin jouluisin paketoinut itselleni muutaman lahjan ettei lasten tarvitse ihmetellä miksi äiti ei saa yhtään lahjaa...

Alkuperäinen kirjoittaja pettymys:
muutama vuosi sitten sain mieheltä lahjaksi ainoastaan mukin jossa oli teksti:"sain vain lahjaksi tämän surkean mukin".silloin oli päästä itku...tiedän että mies ei ole mikään lahjojen ostaja,ja sen jälkeen olenkin jouluisin paketoinut itselleni muutaman lahjan ettei lasten tarvitse ihmetellä miksi äiti ei saa yhtään lahjaa...

bäib teeb mäkin.. noloa eikö... =/

varmuuden vuoksi.

mä sain anopilta ekana jouluna jonkun arabian pienen kukkataulun missä oli jotain päivänkikkaroita ja ruiskaunokkeja... uulalalaaaaa.... Oon muutenkin tosi vaativa sisustaja ja muutenkin harkitsen tarkkaan mitä seinille ja esille laitan. Kai meiltä sitten puuttui tämä arabian pieni kukkataulu. Pakkohan se oli sitten lyödä seinälle anopin mieliksi, mutta muuton yhteydessä se on joutunut jonnekin jemmapiiloon..

Me kerettiin aatella viime jouluna, että saatiin tyyny vanhemmilta, ku olivat pariin tyynynpäälliseen laittaneet lampaantaljan. Sitä pyörittelinki ja kattelin ja tunnustelin ja tosiaan päädyin tulokseen että se on tyyny, ne oli niin hyvin jotenki ne tyynynpäällisetki siihe laittanu, että en heti saanu niitä poiskaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jennyfr:
Sain eräänä jouluna sedältäni käytetyn vyölaukun. Tiesin olevan käytetty siitä kun oli vielä heidän jotain kortteja ja räkäliinoja siellä sisällä ja saatanat olivat laittaneet vielä joulupaperiin jossa minä olin edellisenä jouluna antanut lahjani heille. Kyllä pisti vihaksi!

Yöks! :x

Mä sain viime jouluna kolme Aku Ankan taskukirjaa. En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vaiko nauraa. luulin että ne oli mieheltäni :kieh: :whistle: Lahjan antajaksi paljastui kuitenkin 12-vuotias poika joka on minulle kovin läheinen, joten otin sen kohtelijaisuutena. Tietenkin.

Meen Mamma oli laittanut nakkeja koiralle kirjekuoreen... se haju oli aikamoinen kun ne nakit oli siihen kuoreen laitettu jo päiviä sitten... oli meillä varmasti aika hyvät ilmeet koko perheellä silloin :D

Omastani en osaa sanoa mutta tätini naama olisi ollut näkemisen arvoinen kun serkkuni saivat joululahjaksi mummolta purkillisen säilykepersikoita kolmeen pekkaan. Ja ei, mummo ei ole höperö eikä köyhä vaan pihi.

No mulla itsellä ei ko koemusta, mutta muistan kun olin pieni ja lahjoja jaettiin, isäni sitten avasi pakettinsa ja siellä oli sisällä semmoinenkahdella mutkalla varustettu ihme kumiputki, siinä oli varmaan meidän muidenperheenjäsenien ilme näkemisen arvoinen, isä sitten vaan pokkana totesi, että hän pakkasi itselleen paketin, että jos vaikka ei muuten saisi mitään :whistle:
Ja putkilo olikin monen monituista vuotta kirjahyllyn laatikossa muistona, mitään käyttötarkoitusta sillä ei ollut, kuhan oli ostanut pätkän käyräistä putkiloa :D :D :D

sain isältäni 17-vuotiaana lasten 'Hassunkuriset perheet'- korttipelin
Kai noita epäonnistuneita lahjoja on muitakin, tuo on vain jäänyt todella hyvin mieleen. Olin todella loukkaantunut ja pettynyt isääni.

Yhteistyössä